30 iunie 2010

*Aceleaşi gânduri, alte bătăi de cap, alt drum

Îmi cer eu scuze,deşi probabil că nu ar trebui, dar o fac ca să-ţi demonstrez că încă o dată bunul meu simţ, fără modestie, e o idee deasupra celui de-al tău. Sincer,chiar cred că te-ai obişnuit să fi pupată în cur de prea mulţi oameni, şi pot fără pic de modestie,să nu mă includ în această categorie, wheather you like it or not. Nu pot să pricep de unde ai tu impresia că ai fost, eşti sau că vei fi superioară,fie că îţi dai seama sau nu, fie că o faci intentionat sau nu, dar spre nefericirea multora, suntem egali, şi toţi suntem în căcat, fără excepţii, că unii sunt mai mult şi alţii mai puţin, asta e partea a doua, nu intru acum in detalii. Revenind la ce am început, da, îmi cer eu scuze. M-ai întrebat azi dacă îţi vorbesc, şi ţi-am răspuns promt ca nu,fie că ai luat-o ca pe o ofensă sau nu, nu îţi vorbesc pentru că nu ai avut puţin respect pentru ăştia 7 ani de când ne cunoaştem să-mi spui că îţi pare rău, nu, tu a trebuit în schimb, să îmi spui că nu eşti tu singura vinovată, că nu numai tu ai greşit, da, aşa e, am avut şi eu vina mea, dar puteai măcar ţi-am spus să îţi ceri scuze, fie că aveam eu să mi le cer înainte sau după. Vezi tu asta e diferenţa dintre noi, printre multe altele, dar acum vorbesc de asta, pentru că, vreau să pricepi asta clar pentru că va fi prima şi ultima dată când spun, eu nu am nevoie de tine, mă descurc relativ,chiar bine, cum am făcut şi până acum, la fel cum nici tu nu ai nevoie de mine, întelegi? Ţi-am repetat de sute de ori că eu sunt eu, şi pe mine să nu mă compari cu nimeni, dacă unii sunt obişnuiţi să-ţi cânte în strună, ştii bine că eu nu am făcut asta niciodată şi nici nu intenţionez să încep acum. Ţi-am spus întotdeauna ce am avut de spus, cu cărţile pe faţă, fără să mă folosesc de rahaturi ieftine pe care mulţi le utilizează, doar ca realitatea să sune mai frumos. Am fost acolo pentru tine, şi nu doar o dată, nu o lua ca pe un reproş. La momentul de faţă pot să afirm că sunt singura care te cunoaşte,singura care ştie exact ce ai fără ca măcar să îmi spui. Ştiu mai bine ca oricine când te doare, când eşti fericită, când vrei să plângi, ştiu tot, te ştiu pe tine,wheather you like it or not. Nu am acceptat niciodată modul tău superficial de a-i trata pe mulţi într-o nesimţire cruntă şi de deasupra, inclusiv pe mine în ultimul timp, pentru că nu eşti perfectă mai spun o dată, have no fear of perfection - you'll never reach it (Salvador Dali). Ai cazut urât de tot, te-ai lovit, nu te-ai mai putut ridica, până într-o zi, când ai reuşit,după sute de încercări şi lovituri în genunchi, acum eşti dispusă să repeţi greşeala, dar adu-ţi aminte când eu am căzut tu ce ai făcut? Ai fost egoistă mi-ai repetat de câte ori ai avut ocazia că şi tu eşti tot acolo, că şi la tine e frig, e gri şi vrei puţin soare, că şi tu îţi cauţi sufletul. Nu ai fost în stare pentru alea câteva minute să nu te mai gândeşti la tine. Asta e, îmi pare rău.
Sper să (re)găseşti ce ai pierdut, ce cauţi. Şi sper să înveţi din greşeli.

Mi-a părut bine de cunoştinţă,îţi doresc o zi bună.



4 comentarii:

  1. Da si eu imi cer scuze, si am recunoscut ca si eu am pecito dar nu iau totu asupra mea caci nu e dor vina mea. Nu ma cred superioara doar ca nu ma las calcata in picioare si fara sa vreau ma dau mai preseus, scuze si pentru asta. Da, mereu ai fost acolo cand am avut nevoie dar ma indoiesc ca te-am obligat vreodata (ai fost fiindca ai vrut) si multumesc pentru asta. Dar in 7 ani e a doua cearta nu crezi ca TOTU mai merita o sansa?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Plus ca nu cred ca eu nu am fost acolo, nu asta chiar nu.Si ma indoiesc ca mereu m-am gandit doar la mine, nu chiar nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. It's times like this, but time's run out. Right now words are wothless.
    You had your shot, you blew it.

    O zi bună.

    RăspundețiȘtergere
  4. Post Scriptum

    I did my best.
    All you did was wasting my best.

    RăspundețiȘtergere