24 iunie 2010

*UNEEDMEMORETHANINEEDU

Fraier. De fapt nu ştiu care e fraierul în toată povestea asta, eu că te-am iertat,pentru a nu ştiu câta oară,şi pentru că te-am crezut când ai spus că te-ai schimbat şi că nu mai eşti cum erai, sau tu că te-ai întors şi că ai acceptat situaţia întocmai cum era deşi te dezavantaja,tot pe tine, din toate punctele de vedere, tough choice, ce-i drept.
Ţi-am spus că nu mă cunoşti, obişnuiai să o faci cândva, acum nu. Pentru că eu, spre deosebire de tine nu am rămas la fel. Mi-ai amintit odată că ştii cum sunt şi că o să-mi treacă şi că o să revin la tine.Ei bine, dragule nu ai reuşit nici până azi ce ţi-ai propus, vezi ţi-am spus că nu mă cunoşti şi vezi ţi-am spus că nu o să-mi treacă, vezi şi aici am avut dreptate!
Ai încercat să-mi demonstrezi că nu mai eşti un copil, scuze ai rămas la fel.
Şi cum ţi-am spus, pentru noi nu va mai fi o data viitoare, nu de data asta, ne-am pus de comun acord de 5 ori pe puţin, dar te asigur că nu-mi voi mai trece peste cuvânt, da,niciodată.
Într-adevăr,am avut motivele mele pentru care am acceptat să te întorci, ţi le-am făcut clare încă din prima zi, că tu ai ales să treci peste ele şi să speri, a fost greşeala ta, alegerea ta, dragule. Egoist din partea mea, dar ştii ce m-ai învăţat? Fiecare e pentru el.
Speri să realizezi într-o zi că am reuşit să trec peste tine acum o mare perioadă de timp, când mă aşteptam cel mai puţin. Sincer, mi-a părut rău când te-ai întors că locul tău era deja ocupat, dar între timp m-am răzgândit şi a început să-mi pară nespus de bine.
Ştiam că te vei întoarce,cândva, şi uite că am avut dreptate, am vrut să te întorci,prea mult poate,până într-o zi când nu am mai vrut, nu mai vreau, şi nici nu o să vreau, nu te-am rugat să o faci, din nou, greşeala ta, alegerea ta, dragule.
Spuneai că ne jucam de-a iubirea, când n-am facut-o? Tu nu ştii ce înseamnă asta, nu încă. Degeaba îmi spuneai că mă iubeşti, şi tot degeaba eu răspundeam că şi eu, degeaba când pentru mine nu mai însemna nimic.
Tu niciodată nu m-ai acceptat cum sunt.Unii nu au pus întrebări m-au luat întocmai cum sunt.
Unii nu au înţeles niciodată de ce am mainile reci, şi încercau să mi le încălzească.Tu nici măcar asta nu ai observat, în ăştia 3 ani.
E incredibil cum unii văd unele detalii,fără cea mai mică intenţie poate, pe care alţii nu le-au putut vedea vreodată.

From now on you're not my dear anymore!
Actually it's been a while since you were!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu