13 iunie 2010

*Anger

Sunt oameni extrovertiţi şi introvertiţi.
Cei extrovertiţi sunt cei care vor urla la tipul de la casă pentru că nu vrea să le primească bonurile de masă.
Cei introvertiţi sunt cei care vor sta în spatele casei de marcat şi care vor tăcea zi după zi până când va scoate arma şi îi va împuşca pe toţi cei aflaţi în magazin.
-Am o veste bună, tu eşti casierul.
-Nu,nu înţelege greşit ,eu sunt tipul care va sta în spatele raftului şi va suna la 112.


big time extrovert, the last thing i want to do is offend people and ostracize myself.
rather extroverted.
enchanté.

8 comentarii:

  1. Deci te uiti la acelasi film ca si mine in aceste momente:))=))... Thumbs up!
    Sincer, prefer sa fiu introvertitul... Cu ei niciodata nu stii ce te-a lovit si sunt mai periculosi pentru asta, ca nu stii cand le va sari tandara, cam asa ca mine cateodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim, deci mai e cineva care se uită la Al naibii tratament=))

    mhm introvertit..aştia sunt aia care-ţi fac viaţa şi mai palpitantă, vorba ta ,că nu ştii ce te-a lovit, doar că asta înseamnă să înduri mult şi de cele mai multe ori să te laşi călcat în picioare,see rather extroverted:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar de la extrovertiti cam stii la ce sa te astepti... Sunt cam cainii care latra dar nu musca, dar asta nu e neaparat o regula, banuiesc...
    Si am mai vazut filmul de vreo 2 ori pana aseara, dar tot imi place...
    E bestial Jack Nicholson, mai ales in rolul celui de aseara. Si mie, cred, ca mi-ar place sa tratez frustrati ca David Buznik.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu,nu tocmai ,nu subestima,nu toţi sunt atât de previzibili, cum chiar tu spuneai că nu e o regulă.
    Şi mie mi-a plăcut, da probabil că ar fi destul de fain să tratezi oameni care nu-şi pot controla furia:))
    Gusfraba=))

    RăspundețiȘtergere
  5. Se scrie, de fapt Goosfraba:P... Sunt tare curioasa daca functioneaza:-?... Ai incercat cumva pana acum? Daca da, ne deschidem la nevoia un cabinet sa-i tratam pe cei care nu-si pot controla furia:->:D=)).

    RăspundețiȘtergere
  6. Merge şi Gusfraba , am citit undeva Gusfraba:-?..anyway
    Bă n-am încercat încă dar mă bate gându', dar lasă găsesc eu un cobai, cine ştie poate chiar funcţionează:))
    Mhm cred că ar fi fain să deschidem un cabinet pentru "nebunii" în devenire, dragii de ei :>:))
    So what do you say, do we have an angreement>:) =))?

    RăspundețiȘtergere
  7. I am the KILLER.but who are you? another..ME?
    :)))
    ce blog faaaain.:x

    RăspundețiȘtergere
  8. well i guess that makes us two:)))
    i am the professional one

    RăspundețiȘtergere