15 iunie 2010

*Maybe

De fapt nu am avut niciodată ,nici un fel de garanţie, de la nimeni, că nu vom face nicio gafă, că lucrurile nu se vor termina într-un mod tâmpit.
Căcat.E de-a dreptul patetic.

Binele altora, binele meu.
De azi, doar al meu.
Sună urât,cât se poate de egoist,dar ce contează?
Nu asta face toată lumea?

Nu schimb nimic.Nu vreau să accept unele lucruri aşa cum sunt şi nici nu vreau să înteleg. Momentan, nu sunt în stare!
În ceea ce mă priveşte,în mine, pentru o perioadă bună de timp, nu o să se schimbe nimic.Totul va rămâne la fel, azi, mâine şi mult timp de acum încolo pentru că aşa am hotârât eu!
Dar şi când voi fi pregatită să schimb lucrurile, nimic nu va mai fi la fel !


Oricum o să te urăsc!

P.S o să vină şi vremea mea, şi apoi vremea ta, ca mai apoi, a noastră ,pui!Promit.
te iubesc,mulţumesc, pentru tot!

Un comentariu: