26 mai 2010

*În căutare de soare

Renunţ la drame şi gânduri egoiste .

Du-te tu naibii, eu rămân să-mi trăiesc alte vise.

Renunţ la apusuri pentru un curcubeu.
Renunţ la consecinţe şi mă alătur riscurilor.
Renunţ la mere in favoarea lamâilor.
Renunţ la rosul unghiilor in schimbul unui bax de ojă neagră.
Renunţ la timpul pierdut degeaba pe incă atâtea amintiri câte am acum.
Renunţ la pesimism şi mă fac adepta optimismului.
Renunţ la zilele lungi şi plictisitoare pe 100 scurte dar incredibile.
Renunţ la fumat pentru mersul pe munte.
Renunţ la melci pentru 3 familii de oi din lut.
Renunţ la televizor pentru o lună de stat la mare şi o lună de stat la munte.
Renunţ la oraş pentru o cabană la munte.
Renunţ la mahmureală pe incă 100 de ani de beţie.
Renunţ la sandale (deşi nu port) pe incă o pereche de bocanci.
Renunţ la orgoliul meu.
Renunţ la compotul de ananas.
Renunţ la tot,dar de ce aş renunţa la tot chiar şi la mine?..
Renunţ la voi.

Dar..
Nu renunţ la vise.
Nu renunţ la nimic din ce mă face fericită.
Nu renunţ la ei.
Nu renunţ la râsul fară motiv şi din senin.
Nu renunţ la zâmbete pe gratis.
Nu renunţ la cafeaua cu lapte şi 2 linguriţe de zahăr.
Nu renunţ la nopţile pierdute.
Nu renunţ la cireşe pentru nicio vişină.
Nu renunţ la măslinele verzi pentru alea negre.
Nu renunţ la fericirea mea pentru nimeni.
Nu renunţ la oja neagră pentru nicio alta culoare de ojă.
Nu renunţ la uitatul la desene animate pe motiv că e prea copilăresc.
Nu renunţ la zilele ploioase pe motiv că sunt deprimante.
Nu renunţ la brăţările mele.
Nu renunţ la răsăritul de soare.
Nu renunţ la mersul desculţă prin iarbă.
Nu renunţ la felul meu de a fi.
Nu renunţ la mine !

*Dacă am reuşit să trec peste el, pe tine te pot călca in picioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu