12 mai 2010

*Hai cu vara aia odata !

Am timpul de partea mea!

E pe cat se poate de gresit, proasta sincronizare,sincer.
De fapt..nu am timpul de partea mea, nu tin minte sa-l fi avut vreodata. Nu cred ca e persoana care sa nu fi crezut asta macar o data.Nu e drept,dar timpul a ajuns sa conteze mult prea mult pentru noi. Chiar daca uram consensurile universale trebuie sa admitem ca suntem jalnici si la capitolul asta.

Dar ce dracu ? Nu imi pasa mie de asta,nici acum si nici cel putin inca 3 luni de azi inainte,poate chiar si-o toamna.
Vara,cam in 2 saptamani si un pic, nu pot sa nu ma gandesc la asta in fiecare zi. Faceti abstractie de la caldura sufocanta si de la faptul ca la un moment dat nu ai sa mai ai ce sa dai jos de pe tine, dar cu toate astea e vara! Si cand spun vara imi trec atatea lucruri prin minte, atatea de facut si de spus,atata nepasare de lume,atata voie buna pe cat de multe amintiri ramase de vara trecuta.

Imi pare rau dar azi nu am timp. De azi nu mai am timp.

3 comentarii: