31 mai 2010

*Azi e întoacerea de nicăieri

Te-ai întors. când nici nu mă aşteptam, de fapt de aşteptat am încetat să o fac acum mult timp.
Nu am nici cea mai vagă idee ce te-a făcut să te întorci înapoi. Nu ştiu de ce după atata timp şi nici de ce atât de brusc.

a trecut un an fara sa vorbim
văd că ai invăţat ce e aia noţiunea timpului, şi în special ai invăţat să mulţumeşti.
Nu, chiar nu mă aşteptam să fi aşa, să te schimbi atât, de fapt nu te credeam în stare sa te maturizezi. Dar până la urmă orice om se trezeşte într-o zi, chiar dacă uneori e destul de târziu.Chiar dacă cândva obişnuia să fie un tot, riscă câteodata să rămână cu un mare nimic.
Dar ştii nu am cum să uit că, vorba cuiva, ai plecat când îmi era lumea mai dragă,ai plecat şi nu ţi-a păsat câtuşi de puţin că m-ai lăsat în sute de bucaţele,că m-ai lăsat să le adun de una singură.

Să nu ai pretenţia să te iubesc la fel de mult cum obişnuiam să o fac odată,demult, pentru că în timpul în care tu ai fost plecat,eu mi-am luat o mare parte din mine înapoi.
E putin prea tarziu sa ma iubesti, daca pentru mine nu mai inseamna- la fel de mult -e putin prea tarziu sa te iubesc -la fel- e pur si simplu, prea tarziu.

Între timp m-am ridicat şi am continuat să merg. M-am schimbat şi am invăţat şi eu câte ceva,şi indiferent de ce este sau va fi eu nu mai sunt la fel, şi nici nu o să mai pot fi.
E putin prea tarziu sa vrei sa fiu ca inainte, daca m'ai lasat pentru ce eram atunci.

Te-ai gândit că poate e o idee cam prea târziu să te întorci dacă nu ai fost acolo când mi-a fost dor de tine?
E putin prea tarziu sa imi ceri sa imi aduc aminte de tine, daca oricum nu te'am uitat niciodata.

Dar asta nu înseamnă că am să plec şi eu când îţi va fi lumea mai dragă, asta nu înseamnă nici că te voi face din intregul care eşti acum,mii de bucaţele.

Da,nu mai eşti copilul ăla retardat de altă dată căruia nu îi păsa de nimic, tocmai de aia vreau să ai răbdare să-mi fac ordine în cap.

*Şi totuşi într-o oarecare măsura, mă bucur că te-ai intors,fraierică.
Şi da eşti singura persoană care mi-a ştiut codul de siguranţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu