31 martie 2011

*Choice my man's to breath or choke. So go die, or learn to hope

And the Earth you thought would end your song, lifts up and now...


Ei bine, se pare ca am reusit, deci inca pot conta pe vointa mea si instinctul meu- nu meriti. Calmul s-a reinstalat in mine, in mintea mea si acum nimic nu o sa schimbe decizia mea, nu si de data asta -nu voi mai permite. Nu mai pun intrebari- pentru ca nu au niciun rost. Nu mai astept raspunsuri sau rezolvari si nici nu le mai caut- pentru ca nu vreau sa le mai aud. Ideile mele sunt in ordine, linistea nu ma mai sperie chiar daca asa imi aud fiecare gand in parte, gand care inainte obisnuia sa urle si sa imi apese pe oase- o durere insuportabila, sa imi sfasie fiecare sentiment in parte sa imi calce in picioare armonia pe care ma chinuiam sa o restabilesc doar ca sa-l ascult-era ca si cand nu aveam demnitate, ca si cand nu aveam coloana vertebrala. Dar azi nu mai tipa pentru ca nu mai e nevoie, azi le aud clar, chiar daca totul e o soapta, azi le aud pentru ca le accept. Ele fac parte din mine, ma formeaza pe mine-un tot. Si cum fiecare om care a insemnat ceva intr-un anumit moment, si-a permis sa-si insuseasca cate un gand si sa-mi dea altul in schimb, asa mi-am permis si eu astazi sa accept. Ce anume? Tot.

Acopera-ti gandurile
Focul s-a stins, negru inchis
Rosu aprins,geamu-i deschis
Economie-n paradis?

Inchide ochii, esti lipsit de durere
Sangele-ti pulseaza prin vene
Inima-ti bate cu putere
Mormant cu ganduri efemere.

Praful s-a asternut,
Ascunde-ti fiecare gand
Despica-l,tu suflet pierdut
Renegi cumva al tau trecut?

Prezentul tau nu-i mut
Accepta ce ai inceput
Tu nu esti om, fara trecut
Destinul tau, un singur gand..
tu pentru mine ai disparut.

I save my heart for my family
My soul for work
My mind in moving
Through the world.




I CHOOSE HAPPINESS.




...the feelings gone.

4 comentarii:

  1. Ce imagini puternice ai asternut. Au reusit sa ma faca sa-mi aduc aminte de toate simturile. Imi place cum ai facut trecerea de la trecut la prezent si de la intrebari la raspunsuri.

    Foarte frumos. Felicitari :).

    RăspundețiȘtergere