26 martie 2011

*You made my day

Iti multumesc tip saten cu ochii albastrii din autobuz pentru ca stai mai tot timpul prin preajma mea si trebuie sa recunosc ai niste ochi tare frumosi.
Iti multumesc doamna de la magazin ca desi sunteti incapabila de a va misca mai repede si ma tineti intotdeauna la povesti spunandu-mi noile barfe, ma faceti sa rad pana la lacrimi de vecini.
Iti multumesc copil cu ochii incredibil de negrii ca imi faci cu mana in fiecare zi cand ma vezi ca vin de la scoala.
Iti multumesc ca imi zambesti in fiecare dimineata cand ne intalnim si ma iei in brate, intotdeauna mirosind a ciocolata calda.
Iti multumesc ca ma pupi cum numai tu stii si iti multumesc pentru ceaiul de vanilie cu miere la care m-ai scos saptamana trecuta.
Iti multumesc tip din alta clasa ca mereu urlii cand ma vezi pe coridor si ma intrebi mereu ce mai faci mai majiiii mai.
Iti multumesc vecin de la parter ca imi deschizi usa de fiecare data cand ma vezi si astepti sa intru eu prima.
Iti multumesc vecin de la etajul 1 ca nu mai asculti muzica asa tare si nu mai trantesti usa de la intrare cand vii de la antrenamente.
Iti multumesc colega din banca a 4-a de pe randu' din mijloc ca ma faci sa rad intotdeauna cand imi spui veverito.
Iti multumesc ca de fiecare data cand ne intalnim in autobuz calci toti oamenii in picioare ca sa ajungi langa mine sa ma iei in brate si sa ma pupi.
Iti multumesc ca imi ridici intotdeauna moralu' si imi trimiti cele mai amuzante citate.
Iti multumesc vecina de vis-a-vis ca ma scapi de buni in fiecare zi cate 3-4 ore daca nu chiar mai mult.
Iti multumesc colega din banca a 4-a de pe randu' de la geam pentru desenele dragute de pe perete si din portofel.
Iti multumesc domn de la floraria de langa maternitate ca ne-ai urat succes cand am mai avut de baut 4 cafele pentru ca da, automatul de cafea nu da rest!!
Iti multumesc ca ne-am deplasat pana la magazinul de langa maternitate pentru un nenorocit de pachet de servetele ca sa aflam ca acolo au si tigari si nu trebuie sa mai mergem pana la dracu sa luam.
Iti multumesc pentru cartea pe care mi-ai daruit-o.
Iti multumesc ca niciodata nu te superi cand tip la tine fara sa vreau.
Iti multumesc colega din banca a 3-a de pe randu' din mijloc ca intotdeauna am cu cine chiuli de la orele de germana.
Iti multumesc tanti din statie cu care ma intalnesc in fiecare dimineata ca nu te mai uiti ciudat la mine ca m-ai vazut o data cu sacoul cu emblema liceului si cu tigara-n mana.
Iti multumesc prost de la Mircea Cristea ca m-ai facut sa rad de cat de prost erai si ce glumite seci aveai in tine.
Iti multumesc profa de bio pentru ca nu m-ai lasat sa le dau un carton in cap celor de la LSN pentru ca desi au castigat, bunul simt al lor lasa de dorit din toate punctele de vedere si lasandu-i in plata lor le-am dovedit superioritate.
Iti multumesc colega de banca ca ma lasi sa-ti mazgalesc banca desi tu pe a mea nu scri niciodata pentru ca stii ca ma crizez.
Iti multumesc ca nu prea mai intarzi dimineata si nu trebuie sa te astept prea mult la xerox.
Iti multumesc ca you are still my person dupa atatia ani de zile.

Le multumesc tuturor celor care contribuie cu cate putin la fericirea mea din fiecare zi, si la buna mea dispozitie, va multumesc ca imi aduceti zambetul pe buze intotdeauna.

4 comentarii: