27 iulie 2010

*And never felt better

caci daca bate vantu e clar ca o sa cad, dar daca nu bate o sa urc in varf
Ma tragi dupa tine sau ma lasi sa urc singura?
esti langa mine, crede-ma

Vara asta e diferita. De fapt totul e diferit. Am mai crescut cu o vara.Am mai crescut doza de amintiri. Am mai luat parte la un masacru,masacru care a constat in uciderea unor neuroni. Ne-am afumat. Am baut. Si ne-am drogat cu fericire pura. Fericirea aia care doar ceilalti ti-o pot oferi cum stiu ei mai bine. Ne-am schimbat! Timpul chiar are puterea de a face asta,singurul nenorocit care decide cand trebuie sa mergi mai departe,cand trebuie sa profiti din plin si cand trebuie sa ai rabdare. Toate la timpul lor. Vara asta am nevoie de atat de putine brate deschise, atat de putine zambete, atat de putine persoane. Vara asta am nevoie atat de mult de mine, de increderea care o port in mine, si de ei. Cei pe care ii cunosc. Cei care stiu ce am indiferent ca spun sau nu. Cei care ma fac sa ma straduiesc sa vreau imi ridic moralul chiar daca nu am dispozitia necesara. Ei, cei care mi-au demonstrat ca nu am dreptul sa judec,ca nu toti suntem la fel, ca asa zisele momente de slabiciune sunt momente care mai devreme sau mai tarziu ajung sa fie tot in folosu' meu, ca cea mai buna decizie e sa profit de timp,oricand,ca nu e nimic de pierdut doar de castigat, fara sa pun pret pe cum pic in ochii celorlati, e o prostie sa iti fie frica ca-ti strici reputatia ,ce cred ei, daca ii dezamagesti sau nu, "ei" care conteaza o sa fie exact la fel, indiferent de reputatia ta . Ei cei care imi cresc numarul de amintiri in fiecare zi. Cei care stiu exact de ce am nevoie. Cei carora inca nu le-am dat ocazia sa ma cunoasca, dar care merita cel mai mult.Cei care ma cunosc si inca nu au innebunit. Cei din cauza carora fericirea se vinde la bucata. Cei care imi cunosc orogliul,egoismul si sictirul de zi de zi, si care inca ma accepta,desi o sa las sictirul la o parte,ar cam fi cazul. Cei care imi fac ziua mai frumoasa,chiar si cu un zambet sau o vorba buna. Cei care poate ca nu au prea multe de zis intotdeauna, dar care stiu cum sa ma faca sa ma simt mai bine. Ei cei care fac vara asta sa fie atat de diferita. Si chiar daca vara trecuta a fost incredibila, tot nu as da-o pe asta de acum.

*Ei cei pe care ii vreau sunt putini,sunt aici si sunt ai mei.

2 comentarii:

  1. MEREU aici.
    Niciodata singura. Te iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. am mai crescut, am mai acumulat experiente...am mai imbatranit si am mai castigat intelepciune

    RăspundețiȘtergere