3 august 2010

*don't.don't.don't.

Pachet de nervi. Bine, poate chiar ar trebui sa mi se ridice o statuie pentru sictirul pe care il detin, lipsa bunului simt si egoismul de care slava domnului nu duc lipsa. Bine m-am enervat, rau,inimaginabil de rau, desi, la momentul de fata, chiar nu sunt in postura in care sa am dreptul sa comentez. Chiar nu pot concepe de ce dracu le futem altora filmu', nu ,reformulez, de ce dracu le fut altora filmu' exact cand lucrurile incep sa mearga bine, mai bine. Prostie in stare pura, orgolii la mijloc,multa bunavointa si timp care are nevoie sa treaca, dar fir-ar sa fie, nu mai e timp si nici nu o sa mai pot face, si nu-mi convine asta deloc. Nu-mi convine pentru ca stiam tot si am acceptat lucrurile exact asa cum erau, si nu am comentat pentru ca nu m-a deranjat cu absolut nimic! Nu-mi convine ca mi-am cerut scuze peste scuze, am spus ce am avut de spus (desi unele lucruri preferam sa le tin pentru mine) si ca sa vezi tot eu am picat prost. Suna egoist,suna ca si cand eu sunt aia care e nevinovata si pe deasupra si aia care are de facut reprosuri, doar ca..nu e asa, nu trebuie interpretat nimic gresit,nu am nimic de reprosat, din contra, incep sa cred ca trebuie nervi de otel ca sa rezisti. Inca nu ma pot obisnui cu ideea e ca iar am facut o porcarie, iarasi eu. Urasc ca tip la oamenii care chiar n-au nicio vina.Urasc ca fac numa' tampenii. Dar tinand cont de imprejurari, la un moment dat, chiar daca doar o data in viata,desi nu cred, i se intampla oricui,dar chiar oricui, si cine nu recunoaste, e un ipocrit. Everybody screws up. Eveybody needs understanding once in a while. I fucked things up. I'm pissed off too.

Imi pare rau,sincer !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu