5 februarie 2011

*Alchimist

Aici soldatul..am doar o placuta la gat pe care e scris un numar-destul de lung. Nu stiu cum ma cheama, dar orice nume as avea, cred ca e unul comun. Stiu doar ca trebuie sa lupt: Comme un fou.Comme un soldat, si sa raman mereu cu zambetu' pe buze si cu fericirea mea: Comme une star de cinéma. Sa lupt pentru ce vreau, sa lupt pentru binele si fericirea mea, sa lupt ca sa ajung undeva.. sa lupt pentru mine!

Nu am voie sa renunt pentru ca ordinele primite de la unitatea centrala trebuie respectate intocmai, orice fel de abatere e sanctionata in functie de gravitatea ei, un luptator trebuie sa se supuna.

Am propiul meu Crez ce ma ghideaza constant, asemeni unei busole. Am incredere in mine si in fortele mele si stiu clar ca nimeni si nimic nu o sa ma poata opri din a-mi indeplini misiunea cu succes,oricat de solicitanta sau epuizanta se va dovedi a fi.

Azi am intalnit inca o luptatoare, nici ea nu isi stia numele si la fel ca si mine, si ea avea o placuta, doar ca era scris alt numar-cam le fel de lung. Unitatea ei centrala incerca sa restabileasca legatura cu ea, doar din cauza inamicilor,care interferau, primea informatii gresite.
Am incercat sa ii reinstalez programul, a fost foarte greu recunosc, dar dupa cateva ore de munca am reusit sa o ajut sa isi (re)gaseasca Crezul. Rezultatul a fost unul incredibil de minunat. Si-a dat seama ca se auto distrugea pe ea in loc sa anihileze inamicul. A inceput totul de la 0, isi reface circuitele, stie ca nu va fi usor, dar i-am promis ca ii voi fi alaturi.

Mi-a demonstrat ca se poate. Mi-am dat seama ca fara sa vreau am ramas si eu cu ceva,doar un Alchimist adevarat poate sa vindece! Oricum ar fi un soldat nu se da batut niciodata!

Aici soldatul cu o placuta pe care scrie un numar- destul de lung.

Un comentariu: