17 februarie 2011

*Miocard sub morfina I

Stau pe o terasa si imi savurez cafeaua cu lapte si 3 sau 4 lingurite de zahar alaturi de nelipsitele tigari. Soarele-mi intra in ochii si imi gadila retina. Masinile trec nestingherite si oamenii aproape ca alearga pe strazi, mai ceva ca sangele care pulseaza in vene, incercand sa isi duca la bun sfarsit sutele de lucruri planificate. Pe fetele lor sunt schitate semne de oboseala,neliniste,nefericire, ce-i cu toata graba asta? Uite ca a venit si A., si ca de obicei- a intarziat,deci se pare ca inca nu a renuntat la acest obicei. Nu am mai vazut-o de atata timp.
-Buna,dar stiu ca ti-a luat ceva sa ajungi, ce faci?
-Neata,stiu scuze, a trebuit sa bag niste benzina si cu ocazia asta mi-am luat si-un pachet de tigari ca am ramas fara,si m-am intalnit cu un vechi prieten,il mai tii minte pe R. si m-am luat cu povestea, tu ce faci?
-Cum sa nu. Pai m-am trezit pe la 7 cand m-ai sunat tu,si tin sa te anunt ca mi-a luat ceva sa gasesc telefonu- care cazuse sub pat,no si dupa ce ti-am inchis mi-am facut un dus si mi-am aruncat niste haine pe mine si mi-am trantit o dunga cu tusul negru pe la ochi si am coborat la magazinu' de vis a vis de mi-am luat tigari.
-Am ajuns ieri pe la 4 jumate,abia mi-am tarat geamantanu' din masina pana in camera. Am fumat o tigara, am facut rapid un dus si m-am prelins in pat, franta eram.Stai putin, nu va suparati as vrea si eu tot un expresso cu lapte. Asa si ce ziceam, a ca am ajuns pe la 4 si ceva.
-Stiu ca m-a sunat V. si mi-a spus ca ai ajuns. Chiar ma gandeam ce-o fi vrand V.
-Mi-a facut un intreg instructaj la telefon inainte sa plec ,cum ca sa fiu atenta cum conduc. Si cand am ajuns a inceput sa tipe ca de ce nu i-am raspuns la telefon ca si-a facut griji ca daca pateam ceva.
-No si tu esti culmea, puteai sa-i dai un mesaj. Macar era cafeaua facuta cand ai ajuns?
-Da..dar cine vorbea don'soara care-si face ambitiile si nu da un semn de viata cu zilele.
-Ba femeie eu invat- da mai fac si asta. Ma plimb-care alerg toata ziua dintr-o parte in alta a orasului,daca mai am timp de cate un chef ceva,plus ca am foarte mult de invatat,si la cafea stii ca-mi place sa stau pe terasa si sa fumez. No suna-ma si tu cand vezi ca uit.
-Fututo si ce eu n-am de invatat? Stii clar ca imi fac griji cand vad ca nu dai un mesaj, un telefon. A fost PPP. la tine ieri?
-O sa te sun mai des, promit. Ca tu tare nefututa esti. Da a ajuns pe la 3 jumate si am pus de cafea si ne-am dus pe balcon de am fumat niste tigari, si a ramas peste noapte la mine. Dormea cand am plecat,dar probabil o sa ma sune cand se trezeste.
-Se pare ca PPP. s-a mutat temporar la tine din cate aud.
-A nu, doar s-a nimerit.
-Asa ai zis si acu' 2 zile, si saptamana trecuta,si acu' 2 saptamani, si ohoho, you bitch.
-Ma rog, spune-mi ce mai e pe acasa?
-Pai mai nimic, zici ca au innebunit toti, numa cretini pe cuvantul meu,abia asteptam sa te vad.
-Si mie mi-a fost dor de tine. Si cu V. cum mai e, cum de nu a venit si el?
-Ti-am zis ca m-a enervat ieri ca era asa tripat ca nu l-am sunat de parca nu veneam direct la el la apartament. Si-n rest..e bine, adica chiar nu am de ce sa ma plang.
-Stai 2 secunde ca imi suna telefonu'. Da, sunt cu A. la o cafea ca ti-am zis ca a ajuns aseara...pai dormeai..da, ai putea..bine...a pai nu mult..mai tarziu..da..si tu, pa-pa. Asa, evident ca s-a trezit si nu stia unde dracu sunt, m-a rugat sa mai iau un pachet de tigari si o paine cand ma intorc.
-Si ziceai ca PPP. nu s-a mutat la tine. Bai,si eu ar cam trebui sa plec ca i-am promis lui V. ca beau si cu el o cafea si ardem cateva tigari. Nu te supara ne poti face si noua nota te rog.
-Daca e haideti mai pe seara pe la mine, bagam toti 4 o bauta ca-n zilele bune.
-De ce nu, o sa venim, dar pe la voi, ca nu esti doar tu in apartament, remember.
-No sa stii ca si mie imi era dor de tine tu fraiero.
-Multumim. La revedere. Te-am pupat ne auzim pe la pranz, te sun eu, pusi.
-Bine, ciao.

Un comentariu:

  1. bai mobilul meu te-a sters din lista. lasa-mi idu tau sau mai dami odata add:) bubu_noize

    RăspundețiȘtergere