9 februarie 2011

*The show must go on

Lucrurile merg bine atunci cand vrei sa le faci sa mearga bine. Totul merge cum trebuie daca vrei si daca speri. Important e sa crezi. E asa frumos afara. E multa buna dispozitie. E multa caldura. E soare. E mult bine. De ce sa nu zambesc daca am atatea motive de a fi fericita? Atatia oamenii frumosi care sunt langa mine -oamenii mei- care imi demonstreaza in mod constant ca pot conta pe ei. Cafeaua de dimineata, o tigara si o melodie buna e tot ce iti trebuie pentru a te simti bine. Conteaza ce vrei tu sa conteze. S-a dus si iarna, imi pare rau, dar imi pare si bine, doar vine primavara si apoi vara ( a se citi vacanta). Frumosul primeste contur doar daca ii dai tu si poti investi in el cat si ce vrei. Fericirea ti-o conturezi singur si aici primesti ceva ajutor si din partea celorlalti. Nu mai are niciun rost sa ceri ceva la ce ai renuntat. Nu are rost sa tragi de ceva care nu iti trebuie doar pentru a-ti face ambitiile. Nu are rost sa te pierzi pe tine. Pentru ca tu esti ce ai tu mai bun, esti de neoprit,esti cum vrei tu sa fi, esti unde vrei tu sa fi, esti special in felul tau si esti un om minunat. Vei intreba care tu? Noi, toti. Lasa totul asa cum e, pentru ca din cand in cand, fara sa vrei si cand te astepti cel mai putin anumite lucruri se indreapta de la sine-nu intotdeauna,ce-i drept, dar daca esti norocos poti capata inca un motiv in plus de a fi zambi fara prea mare efort. O zi numai buna pentru a fuma o tigara pe o banca in timp ce soarele-ti intra in ochi.
De ce n-as fi fericita?
Fac parte din acea categorie de oameni care nu crede in fericire pana nu simte nevoia sa tipe din cauza ei. In fatza oglinzii, in somn, cu o cafea in mana, trebuie sa simta fiecare celula ca sunt fericita.

You are responsible for your own happiness.
Haide zambeste-mi frumos !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu