30 noiembrie 2010

*You changed the world to me



Nu cred ca am apucat niciodata sa-ti multumesc pentru cate ai facut pentru mine. Pentru ca mai presus de toate ai fost acolo pentru mine, intotdeauna, indiferent de ce as fi facut. De multe ori s-a intamplat sa spun ce nu trebuia, lucruri care nimeni nu ar fi meritat sa le auda nimeni, cu atat mai mult, nu tu.
*

Ne-am inteles intotdeauna bine- am vazut si facut lucuri minunate,am visat. Poate n-am facut inconjurul lumii, n-am escaladat Everestul si nici n-am scris vreun bestseller. Gusturi diferite, capacitati diferite, alte ambitii. Dar am fost atente una la viata celeilalte si am invatat- si de aplaudat, am aplaudat ce era de aplaudat. Ne-am incurajat reciproc.

Fiecare cu viata ei. Fiecare cu locul ei,si scopul ei de a cunoaste lumea. Si fie ca ne-a placut sau nu, am fost legate una de alta, si inca suntem. O legatura atat de subtila,atat de discreta ca uneori uit de ea cu totul. Dar ea e mai puternica decat orice, ar fi fost indeajuns un semn cat de mic si ai fi lasat balta fie si o posibila capodopera- binele si siguranta mea-cele mai importante.

Prajiturile de ziua mea, sarbatorile de Craciun, povestile citite, surprizele cele mai neasteptate ,toate pareau extraordinare- cele mai bune din lume.

Cu un pupic puteai schimba lucrurile. Ori videca cu o lingurita de sirop. Puteai repara ce pupicul nu putea- cu lipici si scoici, cu ac si ata, elastic, capse ori sarma. Erai experta in inlocuirea ochilor de papusa-bratelor sau picioarelor lor. Dar apareau lucruri pe care nu le mai puteai videca ori lipi cu o imbratisare. Adultii erau dincolo de indemanarea ta.

Intotdeauna ti-ai dorit sa ai puteri magice si sa netezesti totul in calea mea. Tot ce puteai insa era sa fi langa mine.
Mereu.

Am avut, am si voi continua sa am dragostea ta- care ne uneste.
Si am s-o am cu mine intotdeauna prin lumea pe care tu n-o vei sti niciodata.

Intotdeauna te-am admirat, desi nu am apucat niciodata sa-ti spun asta.



" Are si ea o parte sensibila ", da Andreea ,asa e ,ce-i drept ocupa 1% din mine.

2 comentarii: