15 martie 2010

*Who gets to determine when the old ends and the new begins?

Mi`e lene. O lene crunta. O lene de a gandi ,de a nu face nimic, de a sta, de a pleca, de a zambi, de a nu vorbi . Da! Am obosit. Toate trec da`le dracu. Luni si marti,miercuri ,joi,vineri, sambata si duminica,si apoi iarasi luni si tot asa si mai trece un an, si inca unu. Trece timpu`repede ,nu mai am timp sa`mi fac planuri, nu am timp sa am un feedback,nu am timp sa stau,da exact, sa stau sa nu fac nimic. Nu mai inteleg , nu ca as vrea, doar ca minutele alea care le am sa ma gandesc la mine ,la persoana mea, devin din ce in ce mai putine.
Sunt simpla ,si totusi complexa.
De neinteles si totusi intelegatoare.
Nerabdatoare si totusi nu dau semne ca as vrea sa grabesc lucrurile.
Departe si totusi aproape.
Aici si totusi acolo.
Dar, revenind, nu as schimba nimic din ce e acum. Nu m`as schimba pe mine. Imi place ce am devenit. Imi place cum sunt ,dar nu spun ca nu imi e dor de cum era inainte..era la fel de bine, dar..Era altfel .Da, era un alt mod de a gandi.

Dar azi, azi :
Nu mai pun intrebari ,si nici nu mai caut raspunsuri.
Nu mai ma grabesc si nici nu stau pe loc.
Nu o las balta, dar nici nu continui.
Nu te las sa ramai, dar nici sa pleci.
Nu disper,dar nici nu m`a lovit calmu`.
Nu stii ce vrei, eu nici atat.
Nu te las, dar nici nu te tin.
Nu ma mai agit, dar nu spun nici ca ma intereseaza.
Nu decid eu,dar nici tu.
Nu imi pasa de tine, nu mai mult decat de mine.
Nu astept, dar nici nu plec.
Nu iti caut scuze ,dar nici nu te invinovatesc.
Nu iti vreau raul ,dar nici binele nu ti`l pot dori.
Nu mai am timp de pierdut asa ,dar nici nu renunt ('pentru ca daca tu nu renunti nici eu nu am s`o fac ').
Nu te mai caut, e randul tau acum !
Nu (mai) regret.

Nu mai am timp sa regret sau sa`mi plang de mila, nu mai imi permit.
Detest ca m`am lamentat atata timp, dar nu o sa mai fie deloc asa,pentru ca, de azi, nu am sa mai fiu acolo pentru fiecare persoana care imi cere ajutorul ,nu o sa mai fiu cea care ii asculta pe toti si isi toaca nervii si neuronii pentru a gasi niste amarate de sfaturi ,ca sa`i fac pe aia sa se simta mai bine. Nu zau ? Nu sunt egoista,nesimtita da,dar egoista in niciun caz.
Dar, stai, fac pariu ca le ajung degetele de la o mana sa numere de cate ori au fost acolo cand eu am avut nevoie. Dar, heeey ,ei au fost acolo chiar daca nu stiau ce am eu de fapt ,nu pentru ca nu le spuneam, ci pentru simplul fapt ca nu stiau sa asculte ,sa asculte nu sa auda. De fapt, la ce folos ?, prostu` tot prost ramane. Nu esti mai bun daca imi tai craca cu fiecare ocazie cand ma vezi ca sunt fericita si ca zambesc (si sunt multe d`astea), nu esti mai destept daca imi spui ca oricum nu o sa ajung undeva si ca oricum la final tot eu o sa pic drept proasta,pentru ca stii, nu faci decat sa demonstrezi cat de tare te poti oftica. In fond, eu decid ,si eu am tot dreptul sa fac intocmai cum vreau eu, si sa iau ce decizie vreau,pentru ca nu ai tu treaba cu mine.
Si stii aveti un orgoliu nemarginit si sunteti mandri de asta ,dar si de data asta voi o sa vi`o luati in freza, tot voi.
Nu am nevoie de parerile voastre,critici sau alte cacaturi de genu, nu am avut niciodata ,v`am lasat impresia gresita cum ca si voi sunteti o parte din mine? Scuzele mele fratilor nu ati fost niciodata !

Si aici intervin cu multumirile, dedicate lor, bineinteles,"tarfele mele" si numai ale mele.
Fetele, care au fost acolo si nu au comentat. Care m`au incurajat cu fiecare decizie pe care am luat`o .Care m`au ridicat ori de cate ori am cazut.Care chiar daca nu aveau dispozitia necesara, ele tot m`au ascultat.Care chiar daca nu aveau nici cel mai mic habar despre ce vorbesc , incercau sa priceapa.Care nu mi`au reprosat cand am gresit si mi`au aratat ca fiecare lucru are rostu lui. Care nu m`au injurat cand le`am sunat la 5 dimineata sa le spun ca am uitat ce trebuie sa fac.
Gagicile :
-cu care au fumat pachete intregi de tigari.
-cu care am baut bere la greu.
-cu care am golit o sticla de vodka in cateva minute
-cu care am mancat cutii intregi de Chokotoff.
-cu care am dansat pe banci.
-cu care nu mi`a pasat de nimeni si de nimic.
-cu care am ras aproape o ora la gluma " o furnica se pensa si si`a smuls capu"
-cu care am plans ,da am plans frate ,nu gluma
-cu care m`am uitat la televizor ore in sir
-cu care am baut cani intregi de cafea cu lapte
-cu care am vorbit sute de ore la telefon
-cu care mi`am consumat intotdeauna mesajele
-cu care nu mi`a pasat daca`i zi sau noapte
-cu care am dansat la banchet pana nu am mai putut sa ma tin pe picioare
-cu care am trecut peste tot si toate
-cu care am spus "noua ne e bine !"
-cu care am tipat la 7 dimineata ca descreieratele
-cu care o sa am o alta vara incredibila

Ei bine, ele sunt singurele care au tot respectul meu , si inca cateva exceptii de oameni geniali .

Asa ca fa bine ,in mortii ma`tii si vezi`ti de tine ,n`ai tu grija mea :* !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu