2 martie 2010

*1000 transmissions.

Sti..
N`am nevoie de tine,n`am avut niciodata.
Frate nu inteleg ce vrei tu de fapt,ce astepti nu pricep,si sincer,i don`t give a fuck, pentru ca eu una nu vreau nimic sau nu mai vreau nimic,at least for now.

Si mai sti ceva..
Sunt bine, ma descurc ,normal stuff. Sunt fericita,zambesc si vreau sa merg la mare. Astept vara mai mult ca niciodata.

Altceva ce mai vrei ?
A .Stai .Pai..
Momentan as ucide pentru o tigara si o cafea tare cu 2 lingurite de zahar. Anyway,ma bucur ca e deja primavara,iarna a trecut mult mai repede decat de obicei,parca nici n`ar fi fost,in fine. Nu prea am avut timp sa merg la schi,da recuperez la anu.
Am timpu` de partea mea !
Vara asta vreau sa plec iar la Mures 2-3 saptamani.Trebe neaparat sa merg vreo saptamana si pe la cabana si nici nu se pune problema sa nu ajung si pana la Bistrita.
A..si mai mult ca sigur bagam niste chefuri ," toata lumea sus pe mese,marea`i beata" ca intre ' bichez ' bineinteles,cu mult ras isteric cu sau fara motiv, si la sfarsit un dus cu apa rece si o durere buna de cap.

Altceva?
Hm..nu prea mai stiu. Adica ,vreau sa ajung si vara asta la Malaiesti si minim 3 nopti la Diham ,da` sa vad cine mai vine. A.. anu`asta nu am chef sa planific nimic, lenea aia crunta,let`s see what will happen. In rest cred ca am sa raman tot la fel de incompleta la minte ca si pana acum,imatura,etc, Maji stuff.

Cam atat..
A ,nu am sa ma mai agit. Patience.
Anyway, iti trebe si mult creier sa ii joci pe altii pe degete,frumos, zau.Finally,asa. Oricum nu prea inteleg ce s`a intamplat,nu, nu am de gand sa imi bat capu.Complicat ,dar mi`a cam placut. Eh, in fine, mai devreme sau mai tarziu iti vine si mintea la cap si vezi cum sta situatia cu adevarat si apoi trece,things come back to normal. Adica frate,ce nebun ar continua cand ar sti ca nu o sa ajunga undeva? C`mon..
Fie, my decision !
For how long ?
I don`t know.. Orice minune tine maxim 3 zile in cazu` meu.

She`s simply the best !


P.S
Asta`i cam tot,at least for a while..
Change it if you want to,i won`t stop you.
Do you have the courage to dare it?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu