16 martie 2010

*Whatsoever.

DA !

Am gresit. Gresesc si o sa fac asta inca mult timp de acum inainte.
Am iubit. Iubesc si la fel o sa fac si de azi incolo.
Am urat. Da, inca te urasc fraiere.
Am ras. Si am sa rad cu fiecare ocazie.
Am plans. Sunt si momente cand e greu.
Am renuntat..Nu ,nu am renuntat niciodata.
Am refuzat. Sa cred ca maine o sa fie mai rau.
Am plecat. Cand ti`a fost lumea mai draga, pauzele sunt bine meritate.
Am zambit. Pentru ca zambesc ori de cate ori sunt fericita.
Am venit. Si voi mai veni cand ma vei chema.
Am cautat. Sa imi fie bine.
Am tipat. De fericire ,de draci, de nerabdare, cat m`au tinut plamanii.
Am cantat. De fiecare data cand m`am dat pe leagan si voi mai face asta.
Am gasit. Raspunsurile vin exact cand te astepti cel mai putin.
Am dansat. Nu am stare, mi se pare imposibil sa stai ca o statuie.
Am vrut. Intotdeauna sa am rabdare,si mai multa rabdare.
Am baut. Sa`mi ridic moralu si sa am un motiv in plus ca sa rad degeaba.
Am vazut. Ca uneori e mai usor sa te prefaci ca nu`ti pasa.
Am mintit. De cele mai multe ori adevaru` doare.
Am fost. Acolo cand au avut nevoie de mine si voi mai fi.
Am stricat. Cateodata e nevoie doar de cateva amarate de cuvinte ca sa ranesti pe cineva.
Am fumat. Fiecare tigara e un alt motiv pentru care fericirea nu se vinde la bucata, enjoy.
Am inteles. Ca desi e greu ,mereu va fi cineva acolo care sa te ridice.
Am invatat. Ca toate au un rost,chiar si tu ai un rost.
Am desenat. La plictiseala colorez oi.
Am visat. Si inca visez ca o sa ajung medic chirurg.
Am incetat. Sa incerc sa gasesc solutii la fiecare problema.
Am pastrat. Fiecare secunda incredibila in care m`am simtit speciala.
Am sperat. Am avut intotdeauna tupeu 'de a spera la mai bine'.
Am uitat. Te`am uitat dragule, acum mult timp .
Am stat. Uneori cel mai bine e sa te gandesti de 2 ori inainte sa iei o decizie.
Am reusit. Mai devreme sau mai tarziu am obtinut ce am vrut,chiar daca poate nu mi`a mai trebuit.
Am lenevit. Da, e fain sa stai,si sa stai si mai mult.
Am castigat. Increderea multor oameni care si in ziua de azi ,sunt langa mine,la orice ora din zi sau din noapte.
Am pierdut. Da nu tot timpul lucrurile stau asa cum vrei.
Am crezut. Si inca cred in ideea ca daca ceva e facut sa mearga o sa mearga,daca nu,nu.
Am aflat. Ca intr`adevar toate trec si ca daca vrei ceva,trebe sa astepti,si sa astepti si iar sa astepti.
Am disperat.De fiecare data cand am vazut ca am 2 variante.
Am fost. Si am sa mai fiu, fata care trece de la o stare la alta in doar cateva minute.

Sunt..
Maji !
Si sunt fata care nu se abtine sa cante de fata cu altii.Care nu plange de fata cu oricine. Care rade in mii de feluri. Care zambeste din senin. Care e fericita 23 din 24.Care deseneaza oi si peace pe caietul de germana.Care nu isi face decat foarte rar tema la mate. Care nu are intotdeauna inspiratie. Care nu spune niciodata ce simte,doar ce gandeste. Care iubeste marea si nisipul. Care s`ar da pe leagan si s`ar plimba mai tot timpu`.Care tot promite de aproape 2 ani jumate ca se lasa de fumat ,si inca nimic. Care a cantat cantece de munte in fiecare tabara. Care a fost si in Ceahlau ,Bucegi ,Piatra Mare, Piatra Craiului ,Apuseni. Care a refuzat sa renunte,indiferent de cat de greu a fost. Care a detestat sa stie ca depinde de cineva.Care a fost in stare sa`si calce orgoliu in picioare fara sa comenteze.Care a continuat chiar daca a stiut probabil inca de la bun inceput ca tot ea o sa ajunga sa si`o ia in freza. Care a stiut ca roata se intoarce si ca atunci cand o sa se intample asta o sa fie ei,aia care o sa fie calcati in picioare. Care e nehotarata. Care e in stare de orice ca sa le stie pe "tarfele ei " bine. Care nu se lauda ca e la Saguna. Care nu poate sa stea pur si simplu si sa se uite la cineva cum plange fara sa incerce sa`l ajute. Care a ras la cele mai tampite bancuri. Care stie de gluma atata timp cat nu e pe seama ei. Care face misto de altii din lipsa de ocupatie. Care detesta rozul. Care nu se crede superioara. Care nu e fotogenica. Care te baga in pizda matii si care`ti insira sfintii in ordine alfabetica cand o scoti din sarite.

Heeey ,incantata de cunostinta.

Un comentariu: