28 decembrie 2009

*With all my love,to you !

E uimitor frate sa vezi cati oameni au doua fete,si doua e prea putin spus.De fapt toti..

Sti nu ai niciun drept sa`mi spui mie ca sunt egoista,cand singura persoana care a fost egoista ai fost tu,intotdeauna.

In pula mea frate de cate ori te`am ascultat si poate ca m`a durut in cur in momentul ala de tine si de problemele tale da` te`am ascultat si mi`am pierdut timpul ` cand probabil,si mai mult ca sigur,puteam face altceva.Intotdeauna am incercat sa gasesc o modalitate sa te ajut. Cu un simplu "te rog Maji,am nevoie de tine! " veneam frate,si am fost acolo pentru tine si nu am comentat.Ti`am reprosat de fiecare data cand am vazut ca gresesti ca sa nu dai iar cu capu`.
Ai uitat in pizda matii de cate ori am fost langa tine,asa`i ?! Nici nu ai degete sa numeri toate astea.

Frate intelege odata eu sunt eu,si eu nu ma schimb pentru nimeni.Eu am felul meu de a gandi si nu o sa`mi poti impune niciodata sa gandesc ca si tine,imposibil scumpa mea. Eu am reactiile mele ,niciodata nu o sa le avem la fel.Pricepe si invata sa asculti si tu nu` numai sa auzi, nu intotdeauna o sa fie cineva care sa iti suporte toanele.

Sti nimeni nu e perfect,nu ai dreptul sa te astepti la perfectiune de la nimeni,dar absolut de la nimeni,atata timp cat nici tu nu esti in stare sa atingi nivelul ala.Fiecare om e special exact asa cum e,nu mai te plange si accepta`i frate pentru ca unii sunt acolo doar pentru tine si tu nu vezi asta pentru ca esti prea ocupata cu tine si cu propia ta persoana.Esti mult prea plina de tine invata sa`i respecti pe altii si atunci o sa te respecte si ei pe tine.

Si sti chiar nu am nevoie sa imi spui ca ma iubesti,stai ia o pauza si demonstreaza`mi mai intai asta.Cu totii stim sa aruncam un te iubesc la vrajeala fara ca macar sa simtim o iota din ce spunem.

Si atunci cand o sa meriti intr`adevar o sa poti sa ma rogi din nou ceva.


Pana atunci multa bafta!

2 comentarii: