4 decembrie 2009

*Pentru ca si tu ai fost important.

Sunt atatea lucruri pe care nu ai apucat sa le afli,poate pentru ca nu ai stiut niciodata sa asculti,poate pentru ca nici eu nu am vrut sa`ti explic totul,dar TU esti doar un copil,un copil prost care nu ar fi putut sa inteleaga vreodata toate astea.Dar TU,asa cum esti,m`ai schimbat.Ai reusit ceva ce nimeni nu a fost in stare sa faca.Niciodata nu ti`am spus ce ai insemnat pentru mine,dar nici nu intentionez sa o fac.TU ma cunosteai mai bine ca oricine.Stiai cel mai bine ce vreau,ce ma enerveaza,ce ma face fericita.Stiai cum sa ma faci sa rad cand ma simteam ca naiba.Stiai tot.Ma stiai pe mine.Sau poate ca doar te pricepeai foarte bine in a te preface ca controlezi totul.TU ai fost singurul care putea sa faca orice din mine,ai fost singurul la care am tinut cu adevarat.Si tot TU ai fost si singurul pe care l`am iubit,pe care chiar l`am iubit.Si nu mi`a pasat de parea lor si de ei.Mi`a pasat doar de tine.Erai totul,dar absolut totul,intr`adevar erai,pentru ca te`am dat dracu` acum ceva timp asa cum probabil meritai inca de la bun inceput.Dar nu,nu regret nimic,nu au fost multe,dar a fost destul.

Nu ti`am multumit niciodata,cum am mai spus,nici nu intentionez sa o fac.Nu ti`am multumit pentru tot ce ai facut pentru mine,pentru tot ce m`ai invatat poate fara sa fi avut cea mai mica intentie de a face asta.Nu ti`am multumit pentru ce erai pentru mine.Nu ti`am multumit pentru ca ma faceai sa rad intotdeauna.TU faceai pe victima,si te pricepeai.TU imi dadeai mereu impresia ca sti ce faci,dar de fapt nici tu nu stiai.
Nu ti`am multumit pentru nimic,niciodata.Nu ti`am multumit pentru rabdarea cu care m`ai suportat,pentru ca trebe` nervi de otel ca sa stai in preajma mea.Nu ti`am multumit pentru ca niciodata nu mi`ai reprosat absolut nimic,desi vesnic te faceam in toate felurile,m`ai lasat sa vad ca nimic nu e usor,m`ai lasat sa ma ridic singura.Nu ti`am multumit niciodata pentru ca nu ai incercat sa ma intelegi,intotdeauna era suficient sa spui "te iubesc".
Dar acum TU,nu mai insemni nimic pentru mine,TU ai ramas undeva,inca nu stiu unde,dar TU nu mai esti pentru mine,si probabil ca nici eu pentru tine.

Pentru ca si tu ai fost important.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu