4 ianuarie 2010

*Esti tu si e suficient !

De fapt,din ce in ce mai multi "oameni" afirma ca iubesc,de orice varsta mai nou pana si tacanii de clasa a 2-a si a 3-a spun asta.
E mult mai interesant sa fi cu cineva de dragul de a fi cu cineva,nu de alta ,da` nu da bine la public daca esti singur si in plus e si mult mai practic,
te cuplezi si tu cu un prost sau o proasta ,si vi si tu cu replica aia "te iubesc",aplici si tu ce mai auzi de pe la altii si va`ti dat gata, sunteti fenomenali fratilor,
fenomenali de prosti.

Treburile nu sunt chiar asa de roz precum spera unii,de fapt precum cred ca speram toti,exceptii sunt,si pentru alea iti calci nenorocitul ala de
orgoliu al tau in picioare si ai nesimtirea de a spera la mai bine,te dai pe tine dracu` de cele mai multe ori ca sa fie bine,sa va fie bine la amandoi nu doar tie,pentru ca acum nu mai esti de unul singur,acum sunteti doi,si esti fericit,atunci chiar esti fericit.Si trebe sa inveti sa suporti,sa accepti ce este,si cel mai important sa ai rabdare.
Restu` vin singure.

Si revin de ce dracu` sa fi cu cineva doar de dragul de a fi cu cineva ?!
In fond daca treaba nu e facuta sa mearga,nu merge frate,nu merge,oricat te`ai incapatana sa susti ca e bine,asa cum e,mai devreme sau mai tarziu trece tot.
Iar,tu,tu ramai la fel goala pe dinauntru cum ai fost inca de la bun inceput.

Stiu,si mereu imi spui ca e o chestie de moment,bine,moment sau nu,sunt chestii care te fac fericita,si atata
timp cat nu sti ce vrei,cat nu faci asa cum vrei si cum simti,atunci ce e cel mai nasol e ca te minti pe tine,si intr`o buna zi ai sa vezi ca nu ai ajuns nicaieri si
abia atunci o sa vezi cum sta treaba cu fericirea.

Nu sunt mai presus,nu am fost si nici nu am sa fiu,si sti clar ca mereu am sa te ajut ,chiar daca ma bati la cap zilnic cu aceleasi chestii ,de care m`am saturat si sunt convinsa ca si tu te`ai saturat de mine si de toate tampeniile pe care le spun.

Asa e imi place cand imi spui ce vreau sa aud. Si imi place si cand imi spui ce nu vreau sa aud,chiar daca prefer sa nu te mai intreb data urmatoare.

Si totusi scumpa mea,esti o fraiera pentru ca te minti,si sti exact despre ce vorbesc.Si ai vazut ca mereu ai ajuns la vorbele mele si am avut eu placerea de a zice : "TI`AM SPUS EU?!=))" de fiecare data. Sti e enervant sa am dreptate,bine nu tot timpul,si e si mai enervant sa ai tu dreptate,nu,nu tot timpul,bineinteles!

Fa o data ce trebuie facut.In pula mea fa cum vrei tu,exact asa cum vrei ,nu de dragul de a da` bine la public,ci de dragu` de a`ti fi tie bine.



Pentru A,
Te iubesc fiinto`!

Un comentariu: