9 decembrie 2009

*Am atatea amintiri dragute.

Suna nenorocitul de ceas,e 6 fara un sfert dimineata,afara e intuneric si frig ca dracu`,asa ca il opresc,si bineinteles ca adorm inapoi.Tresar,6 jumate.."fir`ar am sa intarzi la engleza",sar din pat,incep sa tip si trantesc cateva injuraturi bune ceasului.Ma calmez imediat,am la dispozitie o jumatate de ora sa ma pregatesc.Timpul trece,ies pe usa,fug pana in statie,si astept inghetata infectul de autobuz,care nu mai vine..Dupa 10 minute de stat apare,ca si de obicei cu viteza lui de melc imputit indesat cu gogosi si ma urc fara nicio problema.Ma asez jos relaxata si fericita ca l`am prins,usile se inchid,si ca de obicei dau sa imi iau Ipod`ul din ghiozdan.Ma albesc la fata..mi se taie rasuflarea vreo cateva secunde.."unde e Ipod`ul meu?"...si totusi ce e cel mai important "unde e ghiozdanul meu?"In dumnezeii ma`sii,cobor la statia urmatoare si din nou fug,de data asta pana acasa dupa ghiozdan.

Intru in casa,trag ghiozdanul dupa mine si trantesc usa.Nu mai alerg,oricum era clar ca nu ajung la prima ora,si totusi se vedea un autobuz,ma hotarasc sa il prind,nu mai vroiam sa inghet inca 20 de minute in statie,fug si ma urc,ma asez din nou jos,Ipod am,ghiozdan am gata,era bine.La prima intersectie in loc sa faca stanga merge drept in fata,nervii mei fierb,am gresit cacatul de autobuz,cum naiba sa am atata ghinion,intr`o singura zi?! Cobor, ma tarasc pana in statia de peste drum plangand de draci si de ciuda,si astept 5 nenorocite de minute,si apare si ma urc in el,de data asta e autobuzul bun.

Cobor,trec strada,ajung la scoala numai bine,in fond e bine macar am ajuns la cea de`a doua ora de engleza,ma duc in clasa si pauza,bezna,nimeni,gol,intrebarea era "unde e toata lumea?"...arunc ghiozdanu` pe catedra,ies din clasa si caut prin scoala ca o bezmetica,un coleg pe oricine cunoscut care ma putea ajuta sa aflu ce dracu` se intampla..o sun pe Andreea,o data,de doua ori,si a treia oara da domnu` si raspunde "copilu meu ce e,te`ai uitat la ceas?" eu increzatoare "da,dar cred ca tu esti cea care nu s`a uitat la ceas!sti avem engleza,si nu e nimeni in clasa.."(ii povestesc pe scurt ce am patit),si rade vreo 2 minute bune fara ca macar sa poate sa scoata vreun cuvant,se opreste si inca razand imi spune "sti ,esti atat de blonda,scumpa mea!" .Nu rad si nici nu imi vine sa rad "ce naiba ai tu?de ce ma faci blonda,esti proasta?" ."Nu,dar nu sunt sigura ca pot spune acelasi lucru si despre tine,ai uitat ca azi directa` e la inspectorat si nu facem engleza?" Nu mai scot niciun cuvant,inchid telefonul,ma asez pe coridor,in fond,iar eram singura care a uitat ca nu facem engleza.

Si treptat incep sa apara si ceilalti cu un zambet ironic,parca stiind tot ce s`a intamplat "Ce faci Maji?,oo,dar ce repede ai ajuns azi la scoala!" ,dar eu nu aveam chef de explicatii inutile si de confirmare a culorii naturale a parului,asa ca raspund frumos,mai frumos probabil ca niciodata "Tu sa taci in mortii ma`tii !"..

Nestiind ca asta avea sa fie una dintre cele mai dragute amintiri.

Un comentariu: