4 decembrie 2009

*Prietenia adevarata.

Prietenii mei merita tot respectul meu,frate.Dar tot.

Si am sa incep cu ea,Alinus,cea mai buna prietena a mea de foarte mult timp,mi`a demonstrat ca pot avea incredere in ea orice ar fi,e o idioata si jumatate,dar stie ce vreau! De fiecare data cand ies cu ea in oras ne punem pe o banca si incepem sa barfim,sa ne uitam cata prostie e in jur,cati oameni de cacat si cati cocalari jalnici si tipicari,si apoi radem,radem pentru ca asta stim sa facem cel mai bine.Intotdeauna "depanam"amintiri,in timp ce bem ciocolata calda si ne uitam la bradul,care sta sa cada la cea mai mica adiere de vant,in Piata Sfatului.Cu ea ma dau pe leagan de dragul vremurilor bune.E atat de speciala.M`a acceptat intotdeauna asa cum am fost eu,si continua sa o faca.Ea mi`a demonstrat ca orice,dar orice e posibil.Stie sa`mi fie aproape atunci cand am nevoie.Avem planurile noastre pe care numai noi le stim.Ea ma asculta,chiar daca poate nu o intereseaza,chiar daca stie ca scot numa tampenii pe gura,chiar daca stie ca o sa ma contrazic singura in urmatoarele 5 minute,ea ma asculta.Pe ea o iubesc enorm de mult!

Andreea.Andreea e ochioasa mea,e cretina care a invatat sa lase dracu` orgoliul ala la o parte.Cu ea mi`am planificat vacanta de vara cu 3 luni inainte.Cu ea am avut cea mai geniala vara posibila.Ea e cea care mereu imi face program,fie ca vreau,fie ca nu,intotdeauna imi spune ca vrea sa iesim ca se plictiseste,niciodata nelipsita replica:"Copilu` meu,unde ma scoti azi?".Cu ea vorbesc ore in sir la telefon,fara ca macar sa stim care e subiectul,nu vorbim despre aceleasi chestii,dar mereu ne intelegem.Cu ea mereu ma ghemuiesc pe strada de durere de burta de la atata ras.Ea mi`a aratat ca nu toti sunt la fel,ca oricat de greu e,treci peste,ca mereu exista un "cineva" care sa te schimbe ca din "dracu` " ala care erai inainte sa faca un "ingeras".Ea mi`a aratat inca din prima zi in care ne`am cunoscut ca e o prietena geniala.O super iubesc!

Adina.Adina e atat de retardata uneori.E cea mai orgolioasa persoana pe care am cunoscut`o vreodata.Ea e cea cu care citesc ziaru`,in special rubrica cu horoscopul,in fiecare dimineata in 50 sau 50u` barat.Ea e cea care mi`a aratat ca intotdeauna,dar intotdeauna fac ca mine,niciodata nu ascult de nimeni.Mi`a demonstrat ca sunt o incapatanata si jumate,ca oricat de greu mi`ar fi,ma descurc.Cu ea am parte de cele mai geniale momente (orele de dirigentie,cine stie,stie).Ea are o rabdare incredibila.Intotdeauna tace,ma lasa sa ma consum,ma lasa sa o injur pana ma calmez dupa care imi arata ca nu am rezolvat nimic.Ea ar fii in stare sa faca orice pentru mine,si stie ca si eu la randul meu as fi in stare de orice pentru ea.O iubesc mult de tot.

Ele sunt persoanele fara care nu as putea fi Maji.Ele sunt fetele care merita tot respectul meu,absolut tot.Ele sunt cele care mi`au demonstrat ca fac orice,dar orice doar ca sa ma vada pe mine fericita.Ele sunt speciale.Ele, sunt cele cu care am cea mai mare colectie de amintiri si momente de neuitat.Pe ele le iubesc foarte,dar foarte mult!

Sa creste`ti mari:*

2 comentarii: