21 ianuarie 2011

*Worthwhileness ?!*



Mi s-a spus ca sunt o persoana insensibila, ca nu schitez decat foarte rar cate un amarat de gest care sa exprime afectiune.
Mi s-a spus ca sunt egocentristă.

Da recunosc cu zambetul pe buze ca sunt egocentrista, dar asta nu a fost decizia mea. Eu, eu sunt asa pentru simplul fapt ca au fost altii indeajuns de nenorociti, ba nu, rectific, indeajuns de inteligenti incat sa ma faca sa realizez ca de multe ori te dai pe tine dracu ca sa ii ajuti pe altii, acei altii care dupa un timp parca nici nu te mai cunosc, am sa-i numesc mancatorii de cacat( desi mai sunt unii care se incadreaza in categoria asta, dar nu o sa vorbesc despre ei acum). Unii spun ca ma cunosc ,cel putin asta cred ei. Altii afirma ca se regasesc in comportamentul si felul meu de a gandi, dar nu cred ca e asa. Si foarte putini ar fi in stare sa spuna la orice ora din zi sau din noapte, ma ea e Maji, si nu e nevoie sa spun mai mult de atat. Multi cred ca daca stau cu mine la o cafea, ca daca ies cu mine la o bauta, sau pur si simplu la o tigara au impresia ca stiu cine sunt-si nu ma refer la genu' acela de reactie aaaa,tipa roscata, Maji parca,da,da Maji.

Trebuie sa recunosc ca nu imi place sa las garda jos, poate pentru ca am facut asta cand nu trebuia, dar nu as mai fi eu daca toata lumea m-ar putea citi. Cred ca a devenit un fel de reflex, autoaparare, dar stii, cateodata chiar sunt dispusa sa renunt,chiar vreau.

De multe ori doar pentru simplul fapt ca nu le arat oamenilor ca apreciez ca se straduiesc, nu inseamna ca nu mi-am dat seama si nu inseamna ca nu apreciez, doar nu o arat. Dar am inceput sa fac primii pasi, chiar incerc. Un lucru e singur, when i say something, i really mean it -if you don't mean what you say shut the fuck up.

Stii cum e,niciodata nu ai certitudinea ca altii nu o sa iti intoarca spatele si o sa plece, nu ai garantia ca nu o sa incerce sa te manipuleze, si nu poti fi sigur ca nu vor profita de slabiciunile tale, pentru ca sa fim seriosi, perfect nu e nimeni.

Vezi tu mai sunt si acei cativa oameni, foarte putini, care te fac sa iti calci pe orgoliu, sa reactionezi in adevaratul sens al cuvantului. Acei oameni care iti spun povestea lor si prin chestia asta demonstreaza ca au macar un gram de incredere in tine, daca nu chiar mai mult de atat. Acei oameni la care ajungi foarte greu si la care si tu la randul tau intampini dificultati in a-i citi. Acei oameni care iti spun povestea lor, si care chiar vor sa o auda si ei la randul lor pe a ta. Acei oameni care nu dau si nici nu au nevoie de mila, aceia care chiar te inteleg, putinii care vor sa te cunoasca.

E ceva natural sa credem ca toti sunt niste curve de oameni, la fel cum am fost sau suntem, pentru ca merg pe ideea ca toti suntem asa, nu tot timpul ce-i drept, si e normal sa avem o oarecare retinere si fata de aceia care ne arata ca poate ar merita, si e normal sa fim speriati poate ca si ei sunt. Dar cred ca si asta printre multe altele, e sentimentul care ne aminteste ca suntem oameni.

Ei bine, poate ca uneori aceia chiar merita, poate ca e bine sa lasi garda jos si poate ca e bine sa pleci la lupta cu unii dintre ei, poate ca ati face lucruri marete impreuna, si poate ca ar fi chiar ceva reusit,you never know.

Basically, unii chiar merita sa lupti pentru ei.

In fond, sunt om, cu greselile mele, cu zilele mele bune si proaste,si cele de la foarte bine in sus- cele mai dese, cu tampeniile mele, cu amintirile mele, cu prietenii mei- oamenii mei frumosi.
I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

I matter, you matter. People matter.

Un comentariu:

  1. Am fost dispusa sa te cunosc,ajunsesem chiar in punctul in care sa stiu ce urmeaza sa faci,dar tu ai foste cea care a renuntat la tot si a dat cu piciorul.Poate acum consideri ca fac parte din categoria mancatorilor de cacat,dar stii la fel de bine ca si mine ca nu e asa...
    For you,I will!

    RăspundețiȘtergere