6 ianuarie 2011

*17 and life to go.

17. Inca un an. Inca un an care m-a invatat multe. As fi ipocrita sa nu recunosc ca anu' asta m-a schimbat.

A fost un an plin. Un an destul de greu as putea spune. Un an al naibii de obositor in anumite momente. Un an care parea uneori ca nu se mai termina. Ma,un an incredibil de frumos, ce-i drept.

Nu stiu, anu' asta mi-a aratat ca pot sa fiu o scorpie pana la capat si sa nu ma afecteze cu nimic. Chiar daca ceea ce spun sau fac ii poate afecta pe ceilalti, nu ma intereseaza. A ajuns sa-mi pese strict de oamenii mei, oamenii dragi mie sau mai bine zis oamenii frumosi, restu' sunt o chestie relativa.

Am acceptat intr-un final ca unele lucrurile se intampla pentru ca asa trebuie, fara intrebari prea multe, fara jocuri de-a gasitu' raspunsului,fara explicatii inutile. Pur si simplu se intampla, si atat.

Anu' care a trecut as putea spune cum ar veni, ca m-a crescut, unele lucruri s-au schimbat, mai mult decat ma asteptam,poate cam prea mult. Unii s-au dus dracu si cu ei anii intregi care au fost. Altii au reaparut,dupa ceva timp de stat pe stand by, iar putini,putini au ramas la fel, neschimbati,si doar cativa mi-au demonstrat ca e loc de mai bine, si chiar e mai bine.

E incredibil sa vezi cum zi de zi iti repeti ca nimic nu e diferit, dar cand stai si te opresti si vezi ce a fost, cate nu mai sunt la fel, cati oameni credeai ca o sa fie acolo intotdeauna, dar nu mai sunt,putini pentru ca nu au avut incotro, la mii de kilometrii departare[ da imi e foarte,foarte dor de tine tu fetito],altii pentru simplul fapt ca nu i-ai mai vrut langa tine si unii,unii pentru ca asa au decis.

Frumos e cand oamenii pe care nu contai atat de mult ajung sa iti castige increderea si ajung sa fie deasupra altora, care au fost acolo o viata-ntreaga,si nu e nimic rau in asta, nu e ca si cand ai renunta la ei, doar nu le mai accepti cacaturile.

Timpul ne intoarce pe toate partile, ne arata unde suntem si doar o parte din unde ar trebui sa ajungem, toate la timpu' lor.

Cacat,adevaru' e ca nu stii cand ti se fute filmu',rectific nu cand iti fute cineva filmu', cand ti se fute filmu' rau de tot,si drept e ca da frate toate, dar toate se-ntampla cu un motiv, bun sau rau, cum dracu o fi el, e suficient ca e ceva care te face sa continui sa crezi.

Frumoasa treaba,chiar e!

Si uite pula,cam asa s`a mai dus inca un an si tot cam asa s`au dus si o mare parte din astea si au aparut unele mult mai bune in locul lor. As one door closes,another door opens [HELL YES!].

Dar nu se termina aici !...

Hei,am mai crescut un an..
17 and life to go !

[Desi nu-mi place Vama, am sa fac o exceptie!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu