10 ianuarie 2010

*Pe azi,pe maine,pe mai incolo.

E incredibil cati oameni incearca sa para altcineva.Cati oameni incearca sa se schimbe ,sa`si schimbe felul de a fi , pentru simplul fapt ca cei din jur nu ii accepta,sau mai pe scurt nu accepta ce sunt sau ce au devenit.
E o mare porcarie sa vrei sa te schimbi pentru ca asa vor altii.
Ba,tu esti tu,si tu esti unic,si tu nu trebuie sa te schimbi pentru nimeni nici in ruptu`capului,si daca ei nu pricep asta,inseamna ca sunt niste "oameni demni de nimic" ,niste oameni care nu merita,care nu te merita.

Frate daca toti am ajunge sa fim intocmai cum ne dorim,am fim la fel,cu totii,am fi copiile fidele ale unor jeguri de oameni,ale unor oameni care par importanti,puternici,perfecti,dar doar par, pentru ca sunt doar niste ipocriti, niste parveniti,si toti imbecilii le dau apa la moara si cred in ei.

Esti special,exact asa cum esti,cu defecte mai mari si mai mici,pentru ca in fond daca nu ar mai fi defecte nu am sti ce sunt alea calitati si nu am sti nici cu ce se mananca. Ideea e ca fiecare om are ceva ce altii nu au,ceva ce numai el are,ceva al lui si numai al lui. Si acel "ceva" nu poate fi vazut decat de o persoana anume,de acea persoana care e totul ,dar absolut totul pentru tine,intocmai cum esti si tu pentru ea.

Si daca acea persoana nu vede cat de special esti,ei bine atunci inseamna ca nu are rost absolut niciun rost sa`ti mai pierzi timpul !



Hai baga la cap!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu