17 noiembrie 2014

* Suntem eroi

Ii aud pe unii spunand “prefer sa nu imi amintesc nimic!”.
Sa nu iti amintesti?
Doare? Nu-i nimic! Lasa sa doara, caci o sa treaca si asta. E bine ca doare, inseamna ca ai simtit ceva, ca ai pus suflet, ca ai trait, da dom’le inseamna ca ai trait cu toata fiinta ta!
Am amintiri pe care le voi purta cu mine toata viata, amintiri pe care le retraiesc cu nostalgie, cu zambetul pe buze ori de cate ori dau de ele prin mintea mea. Ele imi fac inima sa tresara si nicio cafea din lumea asta nu va putea sa faca asta vreodata. Unele din ele au durut candva, dar in timp, mi-au colorat sufletul, mi-au dat fericire si putere. Desigur, am ramas si eu cu golurile mele in suflet, caci mi-am lasat parti din el pe la altii, dar nu le-as astupa niciodata, nu as renunta si nu as vrea sa le ocup cu nimic, sunt dovezile mele ca traiesc din plin totul. Fara amintiri nu am avea nimic, nu am fi nimic, nu am simti nimic.

Iubeste din tot sufletul tau! Nu umbla cu jumatati de masura, traieste totul la maxim si nu lasa nimic sa te opreasca din drum. Sufera cand simti ca trebuie, lasa sa doara atunci cand doare, plangi cand e nevoie si razi ori de cate ori vrei sa faci asta. Cand obosesti nu mai alerga, mergi, mergi cat de incet poti tu, dar nu te opri, mergi si admira tot ce ai in jurul tau. Cand te pierzi reaminteste-ti cat contezi, iti esti dator sa te regasesti asa ca du-te si cauta-te, redescopera-te, permite-ti sa vezi cat ai crescut si zambeste. Fa ceea ce simti si asculta-ti instinctul, danseaza ori de cate ori esti suparat si nu vorbi la nervi, schimba-te in omul care-ti doresti sa fii. Nu-ti lasa sufletul sa imbatraneasca si nu lega oamenii de tine, lasa-i liberi si fi si tu la randul tau liber.
Singura piedica iti esti chiar tu, nu cara pietre dupa tine, deseneaza-ti aripi si lasa-ti gandurile sa zboare unde vor ele, colinda lumea-n lung si-n lat, nu lasa frica sa te conduca, cunoaste oameni si atunci cand se intampla sa nu fi de acord cu parerea lor, imprieteneste-te cu ei si vezi de ce, fii deschis la minte, fa ce-ti place si nu te opri din iubit. Nu te opri din iubit niciodata! 
Ai nevoie de un erou? De ce nu devi chiar tu unul?

Crede-mă, iubeşti cu toate celulele numai ceea ce eşti în pericol să pierzi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu