12 februarie 2012

*Wonderland

Cu totii avem o poveste. Unii prefera sa o pastreze pentru ei, altii spun doar o parte din ea. Putini sunt cei ce nu au secrete, putini sunt cei ce admit ca daca ar avea ocazia ar schimba un lucru din trecutul lor sau poate si-ar fi dat cateva palme peste cap cand ar fi fost nevoie.
In ziua de azi cu totii ne ascundem, cu totii fugim de adevar pentru ca, bineinteles avem o reputatie de pastrat si ce ar zice lumea, ce ar crede oamenii din jurul nostru daca ar afla, ne-ar judeca sau poate nici macar nu ar baga de seama?
Notiunea de iubire.. nu pot sa imi explic cum bunicii nostri inca sunt impreuna, cum nu s-au luat la bataie inca, cum au trecut atatia ani peste ei fara ca sentimentele lor sa se degradeze vreun pic. Cum au reusit? E greu, uneori mi se pare imposibil sa stai alaturi de un om toata viata, sa il iubesti sa il respecti, sa ai incredere in el, cum poti sa ai certitudinea ca nu te vei trezi intr-o dimineata si vei constata ca nu mai il iubesti pe omul de langa tine, atunci ce vei face? Vei alege sa traiesti alaturi de el din obisnuinta sau poate din prea multa comoditate. Bine si respectul are un rol important si totusi nu poti iubi un om o viata intreaga.

Dar asta ramane de vazut.

At the end of the day faith is a funny thing. It turns up when you don't really expect it. Its like one day you realize that the fairy tale may be slightly different than you dreamed. The castle, well, it may not be a castle. And its not so important happy ever after, just that its happy right now. See once in a while, once in a blue moon, people will surprise you , and once in a while people may even take your breath away.

3 comentarii:

  1. "Caut pe cineva care sa lupte pentru perfectiune mentala, pentru ca am nevoie de cineva cu care sa conversez si care sa ma stimuleze din punct de vedere intelectual. Eu nu am nevoie de cineva simplu din punct de vedere mental. Am nevoie de cineva suficient de sensibil ca sa inteleaga prin ce trec eu ca femeie, dar suficient de puternic ca sa ma incurajeze si sa nu ma lase sa cad. Caut pe cineva pe care sa il respect. Eu caut un barbat care se poate ajuta pe sine insusi pentru a ne ajuta reciproc. Caut un barbat care sa inteleaga ca sexul are importanta lui intr-un cuplu dar ca nu determina existenta cuplului care se vrea cu adevarat fericit. Si o femeie adevarata nu va accepta niciodata langa ea un barbat care este extraordinar ... dar numai o ora ! Pentru simplul motiv ca ziua are 24 de ore!"

    In momentul in care ai gasit persoana care iti ofera toate aceste lucruri, crede-ma, o viata este prea putin. Asa cum si eu simt ca o viata nu imi ajunge sa te iubesc. Forever & Always! Remember?

    Radu

    RăspundețiȘtergere
  2. Se poate sa iubesti pe cineva toata viata. Ideea este ca iubirea trebuie sa fie sincera, adevarata, pura, neconditionata si dezinteresata. Din moment ce sentimentul de iubire este confundat (sau in cel mai bun caz amestecat) cu dependenta, atasament, profit, placere, etc, scopul urmarit este de a hrani nevoile egoiste si nu de a crea un totunitar prin implicarea ambelor parti (fapt ce necesita completitudine, intelegere, rabdare, perseverenta).

    Nu-ti pierde speranta pentru ca se poate.

    RăspundețiȘtergere