12 mai 2011

*Sympathique*

Cu toţii avem probleme. Problemele noastre. Şi acum ne împarţim în 2 categorii, cei care au timp să se gândească la ale lor şi cei care îi ajută pe alţii şi nu mai au timp să se gândească la ale lor.

Ultimii sunt mai deştepţi, dar nu întotdeauna. Cred că e mult, dar mult mai bine uneori să le laşi pe ale tale dracu şi să îi ajuţi pe alţii, şi asta nu înseamna că eşti cel mai bun om din lume sau cel mai grijuliu şi darnic, ci din contră este şi o notă de egoism. Egoism exact, pentru că neavând timp să iţi vezi de tine, laşi toate la o parte, nu te mai agiţi, nu te mai enervezi, nu te mai superi aiurea şi te simţi mult mai bine. Îţi dai seama? Fără neuroni futuţi şi aşa degeaba. Super, nu spun că trebuie să faci asta întotdeauna, dar în majoritatea timpului e cea mai bună variantă.

Şi recunosc nu am avut timp de tâmpeniile pe care le debitam de obicei, nu am mai fost nervoasă, ba chiar am început să ma abţin să mai înjur toţi rataţii, şi-o iau ei oricum fără să mă enervez eu- du-te mă cu măta, du-te. Calm şi bună dispoziţie, linişte şi afară vremea e chiar frumoasă. Vine vara imediat, nu că m-ar încânta faptu' că o să ne sufocăm din cauza căldurii, cât mă încântă bine meritata pauză. Frumos. Frumos. Frumos.

Îmi e foarte bine şi intenţionez să rămână aşa. Chiar îmi era dor să mă trezesc în weekend şi să fie soare, mult soare şi cald şi să îmi beau cafeaua şi să îmi fumez ţigara şi să fie frumos afară.

Nu-i nimic, make it my fault.

To be continued..

Un comentariu: