20 octombrie 2010

*Without my friends I would be normal

Ca sa fiu eu trebuie sa le am pe ele langa mine.

Lor le multumesc:

Copilu',cea mai mica dintre ele, cea mai castigata,care mereu beneficiaza de pe urma pataniilor mele si are de invatat ce tampenii sa nu faca, dar bineinteles, ca niciodata nu prea asculta. Alina.
Pentru ca de rev ne-am facut lemn si am aruncat doze de bere pe geam. Pentru ca m-a lasat sa ii indop catelul , dihania acum, cu chiftele. Pentru ca mai mereu ne scriem deodata. Pentru ca desi ii statea mai bine bruneta s-a vopsit saten sau morcov cumva? Pentru ca niciodata nu ne plictisim de poze. Pentru ca am mers de 5 sau 6 ori consecutiv,joi seara, la karaoke. Pentru ca e prima persoana care mi-a spus ca sunt ego centrista. Pentru ca vorbim deodata de lucruri total diferite, si sarim de la un subiect la altul si totusi ne intelegem de fiecare data. Pentru ca atunci cand suntem prost dispuse purtam bocanci. Pentru ca merg pe strada cu ea de 6 ani incoace si inca nu ma pot obisnui cu faptu' ca la fiecare 5 secunde se impinge in mine,desi trotuarul e lat cat un bulevard. Pentru ca dihania ei de catel e cel mai tampit caine pe care l-am vazut pana acum,a cazut in canal,l-a batut o pisica, l-au intepat albinele si s-a umplut tot de scaieti. Pentru ca imi place sa merg cu ea la cafea si sa stam ore intregi sa vorbim despre aceleasi chestii si sa nu ne plictisim. Pentru ca si pe ea am corupt-o si s-a reapucat (ocazional) de fumat.

Experimentul esuat de culoarea morcovului, blonda mea, fata care a mai ramas doar cu o tigla pe acoperis. Andreea.
Pentru fiecare zi in care am impartit chiar si ultima tigara. Pentru ca am sters cu pantalonii fiecare bordura si banca, stand la ,bineinteles,o tigara si o barfa. Pentru fiecare zi in care nu mai ajungeam la orele de engleza pentru ca se prelungea ora de baut cafea. Pentru fiecare betie in care am ras pana la lacrimi. Pentru ca trebuie sa recunoastem,bem mult. Pentru fiecare seara nedormita. Pentru vodka bauta de ziua ta. Si pentru ca a trebuit sa te car dupa acasa. Pentru ca mereu stau dupa tine pana te imbraci.Pentru ca nu oricine are rabdare sa probezi 5 perechi de pantaloni, 6 bluze, 2 fuste,etc. Pentru ca eram in stare sa ma urc in tren si sa vin pana la Costinesti doar ca sa iti pot da o mama de bataie. Pentru ca tactu e genial.Iar ati fumat in bucatarie?pardon, iar a fumat Maji la noi in bucatarie?Maji iar te-ai vopsit? Pentru ca tre sa recunoastem ai avut o perioada in care te-am corupt cu muzica. Pentru ca esti praf la limbile straine. Pentru ca daca nu ai fi tu atat de agramata si inculta nu as mai fi dictionarul englez-roman, dictionar mobil, bineinteles.Pentru ca noi am stat de la 8 dimineata pana la 1 in cafeteca pentru simplul fapt ca nu am avut chef de ore.Pentru replica tipica pentru fericirea mea tu esti unitatea de masura. Pentru ca esti proasta mea preferata. Pentru ca impreuna am hotarat numarul de inmatriculare la masina mea.
Pentru astia 8 ani! Dar 8 ani cu absolut de toate.

Cea care imi cunoaste toate, dar toate reactile si iesirile, care poate spune cand urmeaza sa fac o tampenie doar uitandu-se la mine, care sta zilnic in banca cu mine intre 5 si 7 ore si inca nu s-a sinucis. Ioana.
Pentru ca mereu imi spune sa ma abtin sa mai fac glume macar in ora de mate,desi mie-mi place sa comentez. Pentru ca o tachiez de fiecare data cand am ocazia. Pentru ca suntem singurele 2 persoane din clasa care stiu ce inseamna muzica adevarata. Pentru ca ne inspiram mereu la lucruri. Pentru ca niciodata nu imi mazgaleste banca, desi a ei e plina de desene facute de mine. Pentru ca mereu ii colorez caietele si niciodata nu se supara pe mine. Pentru ca nu tipa niciodata la mine. Pentru ca atunci cand chiulesc ea si cu cealalta Ioana baga vrajeli la profi. Pentru ca desi le are cu matematica, in general nu prea are habar de ce vorbeste, si aici intervin eu. Pentru ca am corupt-o sa stam in ultima banca de la geam. Pentru ca radem in orele de religie pana la lacrimi. Pentru ca ea imi stie toate perlele din timpul orelor de romana. Pentru ca nu se supara ca la germana nu stau cu ea in banca. Pentru ca vorbim ore intregi la telefon si niciodata nu terminam. Pentru ca a venit zi de zi in clasa a 9-a cu mine la xerox ca sa fumez, desi ea pe atunci nu mai fuma. Pentru ca am corupt-o din nou, si de data asta vine la xerox, dar nu ca sa se uite.
Pentru astia aproape 2 ani si inca 2, si sigur mai multi de azi inainte.

Si pentru inca pe-atatea.
Pentru ca la sfarsitul zilei fara ele eu nu as fi eu.

They're my best friends, and right or wrong, they... They were there when most of you weren't. So if i murdered someone they're the persons i'd call to help me drag the corpse across the living room floor. They're my person.

The fact that we show up for each other in spite of our differences no matter what we believe..is reason enough to keep believing.
With friends like these, who needs armies?

3 comentarii: