21 aprilie 2010

*Mai tii minte cum ma cheama?

Gata?
Asa cred..
Ce te face sa spui asta?
Nu stiu acum nu pot sa-ti explic.
De ce nu poti?
Ti-am spus e complicat,nici eu nu stiu exact, nu acum. Oricum treaba era clara,intr-o oarecare masura.
Stiai inca de la bun inceput, asa-i? sau cel putin banuiai.De ce ai mai continuat?
Am continuat,probabil ca sa-mi demonstrez mie anumite lucruri.
Si te-a ajutat? Sau te ajuta la ceva, acum ,ma refer?
Nu stiu daca m-a ajutat sau mai mult m-a incurcat,o sa-ti pot raspunde data viitoare.
Mda, tu stii..
Da, asa e !Eu stiu.


Nu vreau sa mi se explice nimic !
Dar azi vreau sa clarific unele lucruri.
*Data viitoare cand mai intentionez sa va cer parerea, amintiti-mi sa nu o fac.
*Nu va prefaceti ca stiti despre ce e vorba,si ca niste persoane experimentate si cat se poate de realiste ,sa va bagati si voi in discutie, cand nici macar nu sunteti in cunostinta de cauza.
Nu ma ajuta la nimic !O inca un lucru prost, super.
Si,de cand decideti voi in locul meu?
De cand trageti voi concluziile in locul meu?
Si de cand eu ca o fraiera, va cred pe fiecare?
*Prost! Alt obicei prost pe care ar trebui sa-l schimb!
*Deci de azi,mai multa incredere-n mine !
Si de cand am atata rabdare?
Ceva nu e bine.
*Deci si aici mai am de lucrat.
Toata porcaria asta mi-a provocat o sila inimaginabila,la cat de jegosi pot fi unii oameni, si prin asta ma refer la caracterul lor de 2 bani.
Cum puteti fi atat de jalnici si de patetici?
In fond, nu inteleg de ce mai intreb asta, era de asteptat,din nou, ca veti claca sfarsind prin a face o gafa.
*Sincer, imi provocati mila !
*Promit, ca de azi am sa ma joc cu limitele fiecaruia, si asta doar ca sa-mi hranesc orgoliul si sa am in final, de cine ma amuza.
Pentru ca ,spre nefericirea unora,chiar pot face asta, si nu mi-e greu, in niciun caz, nu mie.
Dar ,oricum,chiar cred ca mai devreme sau mai tarziu o sa apara un cineva(exista si asa ceva) care o sa va intoarca pe toate partile si o sa se joace cu rabdarea si cu nervii fiecaruia dintre voi.Si cand o sa vi-o luati in freza( si nu oricum, urat de tot) veti realiza ca la fel cum altii nu sunt mai mult de niste gunoaie (oameni demni de nimic)in fata ochiilor vostri, asa veti ajunge si voi.Dar orice sut in fund e un pas inainte.
*Mhm chiar cred ca mai am mult de lucrat la bunul simt!
*M-am plictisit!
Dar se poate schimba si asta.Te las sa incerci.
*Fara pic de modestie,merit mai mult, asa e merit mai mult !



P.s Nu-i nimic, nici eu :)

Un comentariu: