4 februarie 2010

*Do not question.

Din nou nu stiu ce vreau, de fapt nu stiu ce trebuie sa fac ,ca de vrut incep sa`mi dau seama. Dar nu e chiar atat de simplu, intotdeauna trebuie sa intervina o schimbare neasteptata de planuri,ca bineinteles era prea bine cum era . Si o iei de la capat cautand o amarata de solutie care si asa nu e buna mai de nimic .

Vreau sa am mai multa rabdare,asta`i cam greu, ca nu stiu de unde se cumpara si nici cu ce se mananca.
Vreau sa nu ma mai agit atat de tare la oricare porcarie,care conteaza pentru mine foarte mult,dar pe care ceilalti nu ar da nici 2 bani.
Vreau sa rad la fel de mult cum o faceam inainte, fara motiv poate,sau pur si simplu de la o idee cat se poate de tampita .
Vreau sa fiu fericita mai des.
Vreau sa nu mai imi pese atat de mult de binele altora.
Vreau sa tip,da vreau sa tip cat ma tin plamanii,nu cred ca ma mai tin asa bine,dar nu conteaza asta cat ideea in sine .
Vreau sa merg din nou in Ceahlau .
Vreau sa cant inca o data cu fetele cantece de munte in fata Cabanei Omu` pe o bezna imensa.
Vreau sa mai merg o data in Apuseni.
Vreau sa merg la mare din nou,si din nou si din nou.
Vreau sa beau limonada roz .
Vreau sa invat sa cant la chitara.
Vreau sa se repete vara anului 2009.
Vreau sa nu urasc pe nimeni.
Vreau sa iert si mai usor.
Vreau sa nu mai fiu atat de rea si de egoista.
Vreau sa nu ma mai supar asa repede.
Vreau sa merg in China.
Vreau sa vad cate un curcubeu in fiecare zi.
Vreau sa am un ornitoring ca in desene.
Vreau sa am alt nume.
Vreau sa traversez Sahara intr`un Land Rover.
Vreau sa beau vin fiert pe bancile din fata Cabanei Postavaru.
Vreau sa pilotez un elicopter.
Vreau sa am un cactus cu flori negre.
Vreau sa scriu o carte.
Vreau sa visez in alb negru.
Vreau sa ajung chirurg.
Vreau sa urc pe Everest.
Vreau sa asist la o operatie deschisa pe cord.
Vreau sa nu se termine niciodata Grey`s Anatomy.
Vreau sa am un prieten imaginar pe care o sa`l cheme " Bob".
Vreau sa stiu sa fac crema de zahar ars.
Vreau sa cunosc un seic arab.
Vreau sa ma inrolez in echipajul unei nave care pleca la Singapore.
Vreau sa`mi sune telefonu .
Vreau sa primesc mesaje mai des.
Vreau sa pot sa stiu ce gandesti.
Vreau sa vorbesc in rime.
Vreau sa vad un eschimos la mare.
Vreau sa mananc o aluna mov cu buline galbene.
Vreau sa rad in cap o pitipoanca.
Vreau sa continui sa fiu printre cele care urasc Twilight.
Vreau sa nu mai aud de Harry Potter.
Vreau sa am si mai multe sticlute cu oja neagra.
Vreau sa donez toate animalutele de plus mai putin oile.
Vreau sa colorez pe pereti.
Vreau sa arunc cu pungi cu apa pe geam.
Vreau sa beau o sticla de Jack Daniells fara sa intru in coma alcoolica.
Vreau sa o bat pe sora`mea la fiecare 5 minute.
Vreau sa am lentile de contact albastre.
Vreau sa desenez mai multe oi.
Vreau sa merg mai mult cu trenu`.
Vreau sa fiu mai hotarata.
Vreau sa nu mai imi fie frica de meduze,paianjeni sau gandaci.
Vreau sa locuiesc la etajul 33.
Vreau sa am o colectie de benzi desenate.
Vreau sa beau cafea in fiecare dimineata.
Vreau sa lucrez pentru Marina Civila.
Vreau sa fiu la bordul unei nave Armidale Class Patrol Boat.
Vreau sa joc tenis mai bine.
Vreau sa schiez mai ordonat.
Vreau sa beau Cosmopolitan.
Vreau sa am un tatuaj pe incheietura mainii.
Vreau sa am si mai multa incredere in mine.
Vreau sa ma dau pe leagan.
Vreau sa ma opresc ,desi as putea continua la nesfarsit.


Gata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu