30 ianuarie 2015

* Barbatii din viata mea

Cum i-am iubit pe barbatii din viata mea?
I-am cunoscut diferit, intamplari diferite, in etape diferite si tot asa i-am si iubit- diferit. Dar pe toti i-am intalnit la momentul potrivit.
Unora le-am oferit o parte din dragostea mea, altora doar o vaga impresie a unei iubiri, de unii poate ca m-am indragostit sau cel putin asa am crezut. M-au gasit multe dimineti in alte asternuturi decat ale mele, cu cafea in alte cani decat cele pe care le stiam eu, dar care pana la urma mi-au devenit familiare. 
De regretat? Nu regret nimic.  
Pe unii ii injuram zile la rand, iar apoi noptile ma ghemuiam in bratele lor, stiam ca nu aveau nimic mai mult de oferit- suflete goale, sau cel putin nu voiam eu sa iau mai mult de la ei. Unii au fost doar un rebound, altii au fost mai mult de atat. Am lasat si am fost lasata. 
De regretat? Nu regret nimic.
Au fost seri in care am impartit pahare de vodka cu suc de visine si saruturi cu un barbat alaturi de care stiam ca ziua de maine avea sa fie diferita, chiar si dupa atatia ani cand ne intalnim lucrurile se intampla la fel, cu toate ca nu am fost si nici nu vom fi impreuna. Au fost seri in care am impartit pahare de vin si saruturi cu barbati alaturi de care stiam ca o sa existe un viitor si intr-adevar asa a si fost. Dar cateodata m-am intrebat cum ar fi fost invers. 
De regretat? Nu regret nimic.
Am plecat cand nu mi-am mai gasit locul, fara vreo explicatie, n-am mai vorbit de atunci, n-am mai simtit nevoia si nici n-am mai vrut. Am plecat cand am simtit ca momentele de fericire erau doar de moment, dar nu inainte de a-mi consuma toata iubirea. Uitandu-ma inapoi...recunosc ca m-am intrebat cateodata daca am ales corect.
De regretat? Nu regret nimic.
Am stat cand am crezut ca am pentru ce sa lupt sau pentru cine, uneori am dat mai multe explicatii decat era necesar- de inteles, tot nu s-a inteles. In final, nu mi-am mai dorit nici sa lupt, nici sa raman. Uitandu-ma inapoi....recunosc ca m-am intrebat cateodata daca am ales corect.
De regretat? Nu regret nimic.
In timp, s-a dovedit ca am procedat corect si m-am bucurat pentru ca lucrurile nu au mers intotdeauna in directia in care mi-am dorit sa mearga, m-am bucurat de deciziile luate. De intors cativa s-au intors dupa cateva zile, altii dupa cativa ani si unii poate ca nu o sa se intoarca niciodata. Daca i-am primit inapoi? Nu, n-am facut-o. Daca m-am intors inapoi? Nu, n-am facut-o.
De regretat? Nu regret nimic.
Cu unii m-am plimbat prin multe locuri, cu altii am pierdut nopti intregi povestind si impartind tigari pana ne prindea rasaritul. Pe unii i-am vrut doar pentru demonstratii, pe altii doar pentru povesti. Cu unii am construit amintiri, cu altii doar am conturat vise. In mare parte, cu trecerea timpul, am inceput sa le uit. 
De regretat? Nu regret nimic.
Dar fiecare barbat a avut ceva doar al lui- parfumul, imbratisarea, sarutul, pe care desi le-am regasit si la altii, nu au fost niciodata la fel. Unuia nu ii voi uita privirea, unuia vocea, altuia mainile, altuia obrajii, altuia buzele. Unii au fost lumea mea, altii doar au trecut prin ea. I-am inteles diferit, m-au inteles diferit si tot asa i-am si iubit-diferit. 
De regretat? Nu regret nimic.
Nu stiu pe cati din ei chiar i-am iubit si pe cati din ei mi-am dorit sa ii fi iubit. Multumita lor, am ajuns din copila care eram, femeia care sunt astazi. Azi am propria mea lume. Azi sunt alaturi si am alaturi barbati care merita iubiti.
Barbatilor ce au facut parte din viata mea? Le sunt recunoscatoare, mereu le voi fi.
Barbatilor ce fac parte din viata mea? Le multumesc din suflet.
Barbatilor ce vor face parte din viata mea? Le voi fi recunoscatoare sau le voi multumi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu