21 mai 2014

*Nu cred in regrete

The pains that have burned me and scarred my soul, it was worth it, for having been allowed to walk where I've walked, which was to hell on earth, heaven on earth, back again, into, under, far in between, through it, in it, and above. 

Nu am regrete, nu am crezut in ele si nu am sa incep acum. Poate ca daca as fi avut posibilitatea de a da timpul inapoi as fi facut unele lucruri diferit, poate ca as fi ales alte drumuri sau alti oameni, dar.. in final, cred ca nu as mai fi fost ce sunt azi. Nu cred ca am ales bine sau rau, cred ca am ales corect, am ales sa fac ce am simtit si asta a contat cel mai mult. Nu imi pare rau pentru oamenii care au decis sa plece, nici macar pentru cei pe care i-am lasat, nu imi pare rau ca unele lucruri nu au mers in directia in care am vrut eu, oricum in timp, s-a dovedit a fi cel mai bine asa. Poate ca mi-as fi dat cateva palme bine meritate peste cap uneori sau poate as fi pus punctul unde trebuia. 
Dar chiar si asa, uitandu-ma in spate pot sa spun ca sunt mandra de mine, de deciziile mele, de cei pe care ii am azi alaturi de mine si nu regret nimic. Am o mana de oameni pe care stiu ca pot sa contez oricand, care stiu ca vor fi acolo si azi si maine si mult timp de acum inainte. Poate ca as fi ajuns altundeva, poate ca as fi fost alt om, dar sunt sigura ca nu as fi avut amintirile pe care le am azi si frumoase sau mai putin frumoase, nu as renunta niciodata la ele. Realizarile mari se masoara in momentele mici, in gesturi simple care adunate te fac sa zambesti. 
In final asta e tot ce conteaza, sa nu ai regrete, sa fii sincer cu tine si cu ceea ce simti. Sa fii fericit si eu pot sa spun ca sunt fericita.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu