18 martie 2014

* Un alt tu

“ Directly, or indirectly, everything we write is for someone. ”

Ce-ti doresc?..
Liniste! Mai stii cum mereu iti spuneam ca in final, la sfarsitul oricarei zile avem nevoie de liniste si nu aia deranjanta, ci aia pe care o gasim in noi si pe care uneori, dar doar uneori o gasim si la altii, eu sper ca ai gasit-o si in altii, iar daca n-ai facut-o pana acum, sper s-o faci candva. Sper sa ajungi acolo unde iti doresti, oricum amandoi stim locul ala pe care-l meriti si care sunt convinsa ca va fi al tau. Ramai omul pe care l-am cunoscut eu si ofera-le si lor mai mult decat mi-ai oferit mie, mai sunt oameni la fel de nebuni care cred ca vor schimba lumea si chiar o vor face.
Intelegere! Intr-o lume in care greselile sunt judecate aspru, intr-o lume in care aprecierea adevaratelor valori a disparut, intr-o lume in care corectitudinea si munca nu sunt aplaudate, fii bun! Fii intelegator fata de oameni si fata de greselile lor, caci vezi tu si defectele ne definesc. Lumea e exact asa cum vrei tu sa o privesti, cauta oamenii frumosi, iar daca se intampla sa nu ii gasesti intotdeauna, fii tu unul din ei.
Incredere! Constuieste-ti vise de tot felul, mari si mici si munceste pentru ele, lupta ca un nebun si nu te da batut niciodata, iar daca decizi sa crezi in ceva, crezi in tine. Urca cat mai sus, dar din cand in cand opreste-te si uita-te cat ai urcat, fii mandru si tine minte ca destinatia nu conteaza atat de mult cat drumul parcus pana acolo. Am stiut intotdeauna ca un suflet nu poate fi niciodata prea mare si oricate bucatele din el ai da celorlalti, nu ai cum sa ramai fara, primesti altele in schimb, poate maine sau poate peste ani intregi, dar un lucru e sigur, nu ramai fara.
Stii, acum ceva timp as fi spus "te cunosc mai bine decat ai crede", acum pot spune cu zambetul pe buze " te stiam mai bine ca oricine.", iar asta valoreaza mai mult decat 1000 de cuvinte. Si cu toate ca prezentul meu nu te include si pe tine, mereu vei face parte din acei oameni care m-au crescut si alaturi de care am crescut.
In final, iti doresc numai bine, pentru ca si tu ai fost important !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu