7 februarie 2014

* (A)casă *

Se strica un bec, iar tu ramas in intunericul ce s-a lasat te gandesti la ce folos sa stai sa schimbi acum becul, asa ca aduci o lampa in schimb cat sa lumineze pana se crapa de ziua. Dimineata vine, iar la cata lumina e uiti de nenorocitul ala de bec ars, oricum nu e un subiect de dezbatut si in fond, e doar un bec. Dar noaptea nu e asa simplu sa nu remarci faptul ca in locul becului sta aprinsa lampa aia care nici macar nu iti place atat de mult. Parca acum iti lipseste mai mult ca niciodata becul ala care lumina intotdeauna partea aia din camera in care-ti placea tie sa stai. E 3 dimineata, te imbraci si te duci sa cauti un magazin deschis unde sa gasesti un nenorocit de bec, oricum pana sa se arda nici nu ai bagat de seama ce mult conta. Dupa minute in sir de umblat pe strazi gasesti un non-stop, cumperi un bec, nu doua, unul si te intorci acasa. Inlocuiesti becul vechi cu altul nou si arunci lampa in gunoi, oricum nu ti-a placut niciodata lampa aia. Aprinzi lumina si te asezi pe canapea. Cine ar fi crezut ca poti sa zambesti ca un tampit doar pentru ca ai schimbat un bec? Poti sa dormi nu trebuie sa mai astepti dimineata.
Acum intelegi? Nu lasi lucrurile asa, nu pleci, ramai si le schimbi- le schimbi in bine, iar dupa ce faci asta, apreciaza naibii becul ala, poate data viitoare nu vei mai vrea sa schimbi casa doar pentru ca s-a stricat un bec. 
Am privit mereu, chiar şi în dimineţile în care tu fără să ai habar îmi pregăteai cafeaua, şi am văzut în întunericul tău un mister pe care mi-am dorit să-l dezleg.
E gata cafeaua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu