5 aprilie 2013

* The whispers *


E calm, e liniste si e frumos.
Nu am nevoie de nimeni sa-mi faca ordine in ganduri si sa le sorteze, pot face si singura asta. Eu sunt cel mai important om, in ochii mei eu contez cel mai mult, si am si de ce pentru ca oamenii vin si pleaca si din cand in cand unii decid sa ramana, dar oricum, toata viata trebuie sa traiesti cu tine, lasandu-i la o parte pe altii.
Oricate sfaturi sau pareri ai cere de la altii, tot ca tine vei proceda. Indiferent ce se intampla in vietile altora, iti vei asculta instinctul, ce e cu ei nu trebuie sa fie si cu tine. Se spune ca desteptul invata din greselile altora, dar prostul nici macar din ale lui. Eu zic ca nu e adevarat pentru ca daca le vei spune amandurora ca acea ceasca de cafea e fierbinte, desteptul va pune doar un deget, in schimb prostul o va apuca cu toata mana. Ce consider eu o greseala nesemnificanta, altul o poate vedea ca pe o catastrofa, si pe buna dreptate pentru ca ne raportam la alte sisteme.
Nu te astepta ca toti din jurul tau sa te vada la adevarata ta valoare, pentru ca tu ar trebui sa te cunosti pe tine inainte de a avea pretentia de la altii sa faca asta. Tu ar trebui sa stii ce te face fericit si cand cel de langa tine e cel de care ai nevoie si nu doar cel pe care il vrei. Tu trebuie sa stii ca cel mai mare control pe care il deti e asupra ta, si in momentul acela realizezi ca tu nu vrei oameni alaturi de tine ca sa te faca fericit, pentru ca tu esti deja fericit, doar ca vrei sa iti imparti fericirea si cu altii. Nu ai nevoie de oameni doar pentru ca ii iubesti, iubesti pentru ca ai alaturi de tine oameni frumosi. Zambesti in primul rand pentru tine si in al doilea rand pentru altii. Fiecare zi este a ta si o poti trai intocmai cum iti doresti. Nu ai nevoie de nimeni sa iti reaminteasca cat de mult insemni, ar trebui sa stii singur asta. Unii spun ca e inutil sa speri, dar nu e, speranta e singurul lucru cu care raman multi oameni pentru ca in rest nu mai au nimic.
Fericirea nu vine asteptand, trebuie sa muncesti ca sa fi fericit, trebuie sa speri, sa inveti, sa o cauti, sa lupti chiar si dupa ce ai castigat-o de partea ta. Fericirea e acolo unde vrei tu sa fie. Trebuie doar sa stii ce intrebari sa spui, si e simplu sunt intrebari la care le sti raspunsul, intrebari pe care nu ti le pui pentru ca nu te intereseaza continuarea lor si mai sunt si intrebarile la care pur si simplu nu vrei sa le sti raspunsul. Nu ai nevoie de prea multe explicatii.
Dam vina pe societate, dar noi suntem societatea. Nu ne plac regulile, dar noi le facem, le putem schimba oricand. Poate ca ar trebui sa devenim putin mai constienti de capacitatile noastre. Nebunii sunt cei care cred ca o sa schimbe lumea, pentru ca eu sunt cei ce chiar o vor face. Miracolele exista si nu sunt neaparat un dar divin, miracolele le pot face si oamenii. N-ai nevoie de printi sau printese, te ai pe tine.
Ce cauti tu de fapt?
Libertatatea: de a nu vrea nimic, de a nu ma astepta la nimic si de a nu depinde de nimic.  

Trust yourself. Create the kind of self that you will be happy to live with all your life. 

2 comentarii:

  1. Mă bucur să văd că încă scrii. Și observ că ai evoluat foarte mult de când ți-am citit ultimele postări. Ai devenit mult mai consecventă și riguroasă în idei, bravo.

    Viața în sine e minunată. Este apogeul creației. Este testul suprem pe care numai cei conștienți și drepți îl vor încheia cu bine. Ești pe drumul cel bun :).

    Bravo încă o dată,
    Bogdan.

    RăspundețiȘtergere